2500 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه کاشان اسکان دارند

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۷۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۶۴
رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه کاشان گفت: دو هزار و 500 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان دارند.


رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه کاشان گفت: دو هزار و 500 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان دارند.

زین العابدین خدمتی، با اشاره به اینکه یک هزار و 500 نفر از این دانشجویان دختر و بقیه پسر هستند اظهار داشت: این دانشجویان در11 بلوک خوابگاهی جداگانه مستقر هستند.

وی افزود: با توجه به درخواست دانشجویان متاهل و دوره شبانه برای استفاده از خوابگاه و رفاه و رضایت هرچه بیشتر دانشجویان دوره روزانه، به ساخت یک بلوک خوابگاهی پسران و دو بلوک خواهران و همچنین ساخت خوابگاه متاهلین در این دانشگاه نیاز است. 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته خوابگاه ها، معاونت دانشجویی دانشگاه با ایجاد ستاد برگزاری مراسم هفته خوابگاهها، مجموعه برنامه‏ هایی را ویژه دانشجویان خوابگاهی برنامه‏ ریزی نموده است.

وی، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، توزیع بروشورهای علمی، ورزشی در اتاق های دانشجویی، برگزاری کارگاه های آموزشی، توزیع بسته های آموزشی همراه با شاخه گل، برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور، انتخاب دانشجویان نمونه از هر بلوک، برگزاری مسابقه قویترین مردان را از جمله این برنامه ها ذکر کرد.

رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه کاشان یادآورشد: به همین مناسبت همچنین اجرای تئاتر، برگزاری اردوی زیارتی قم و جمکران، حضور مشاورین مذهبی در خوابگاهها، برگزاری کارگاه هنری، پخش فیلم، نورافشانی و پخش مولودی، برگزاری اردوی پارک بام شهر و اجرای برنامه های متنوع دیگر برای دانشجویان خوابگاهی در نظر گرفته شده است.

از 23 تا 28 اردیبهشت ماه، به هفته خوابگاه ها نامگذاری شده است.


( ۲ )

نظر شما :