استاندار اصفهان: خیرین از افتخارات و حامیان نظام جمهوری اسلامی هستند

تعداد بازدید:۷۳۶

استاندار اصفهان گفت: خیرین و واقفین از افتخارات و همیاران و حامیان نظام جمهوری اسلامی هستند.

دکتر رضایی در مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی و اعطای دکترای افتخاری دکتر علی سعیدی در دانشگاه کاشان افزود: اگر کمک و همیاری خیرین نبود کسب رتبه های برتر دردانشگاه ها و دیگر افتخارات را شاهد نبودیم.

ویبا بیان اینکه دانشگاه مردمی  دانشگاهی است که در زمینه های ساخت دانشکده، کتابخانه و امور کارآفرینی کنند ، خاطر نشان کرد: مدیرانی همچون دکتر زراعت رئیس دانشگاه کاشان، سرآمد و افتخار استان اصفهان هستند که این مدال ارزشمند همواره  باید در نسل بعدی استمرار پیدا کند.

وی کسب رتبه های برتر و پله های ترقی دانشگاه کاشان را مرهون تلاش های رئیس دانشگاه و حمایت و پشتیبانی خیرین عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این توفیق حاصل شده نتیجه همیاری، همکاری و هم نوایی مردم شریف کاشان و خیرین است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه موفقیت در عرصه علمی چون کاروان علم به سرعت در حال حرکت است افزود: یک لحظه تامل از این سرعت کاروان علم جایگاه را به عقب بر می گرداند .

دکتر رضایی با اشاره به اینکه نعمت خیر بودن خیلی ارزش دارد، خاطر نشان کرد: این نعمت بزرگ را باید قدر دانست و نباید با غرق در نعمت، قدر نعمت را ندانیم و آنرا فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه افرادی که از  مال خود میگذرند انسان های فرهیخته ای هستند، افزود: انسانی که تمام مال خود را باید بگذارد و  دار فانی را وداع کند چرا نباید مال خود را در راه خیر و کمک به مردم خرج کند.

استاندار اصفهان افزود: خیر بودن در همه زمینه ها افتخار است و خوش و به حال افرادی که در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و بهداشتی هزینه می کنند.

دکتر رضایی اظهار کرد: از افتخارات  استان اصفهان این است که در کنار ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید رتبه اولی خیرین را در همه زمینه های خیرین مدرسه ساز،  بهداشتی آموزشی و تحقیقاتی دارد که این نشان از فرهنگ بالای مردم این خطه است.

استاندار اصفهان از خیرین خواست تا در کنار امر خیر، خیرساز هم باشند و این نهضت انسانی را ترویج دهند تا در بین همه مردم و برای نسل آینده نهادینه شود.

وی از مرحوم آیت الله یثربی به عنوان فرد خیر و انسان فرهیخته خطه اصفهان و کشور یاد کرد و افزود: مرحوم آیت الله یثربی با کارهای خیری که انجام دادند  آثار ماندگاری را در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و بهداشتی و درمان و توسعه و کارآفرینی برای مردم به یادگار گذاشته است که این فرهنگ مردمی باید در بین همه نهادینه شود. 


نظر شما :