هفته دستاوردها و افتخارات دانشگاه

مشاور وزیر علوم: دانشگاه کاشان در جذب خیرین و دانشگاه های نسل ۳ و مردمی اول است

تعداد بازدید:۱۰۰۹

مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  با اشاره به تقسیم دانشگاهها به نسل دو آموزش و پژوهش و نسل ۳ و ۴ آموزش پژوهش و نو آوری و کارآفرینی و مردمی  افزود : دانشگاه کاشان در جذب خیرین  و دانشگاه های نسل ۳ و مردمی ارتبه نخست را در بین دانشگاه ها دارد.

دکتر علی عسگریان در مراسم افتتاح و اعطای دکترای افتخاری دکتر علی سعیدی در هفته دستاوردها و افتخارات دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در حال حاضر  75 بنیاد علم و فناوری در موسسات آموزش عالی کشور وجود دارد که درصد فناوری و پژوهش  دانشگاه کاشان نسبت به قدمت آن نسبت به 74 بنیاد دیگر اول است.

وی نقش خیرین را در کسب رتبه های برتر و افتخارات و ارتقاء در رتبه بندی های علمی ملی و بین المللی حایز اهمیت دانست و افزود: دکتر علی سعیدی بنیان گذار دانشگاه نسل ۳ و مردمی آموزش عالی است.

دکتر عسگریان با بیان اینکه سنگ بنای بنیاد حامیان در دانشگاه کاشان زده و از این دانشگاه شروع شده است، خاطر نشان کرد: از مدیران موفق و خیرینی که در ایجاد این بنیاد نقش داشته اند جای تقدیر دارد.

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم افزود: ایجاد مرکز تحقیقات، پرداختن به تجهیزات پژوهشی و حمایت از دانشجویان نخبه و ایجاد مرکز اسناد علمی نگهداری و پرورش فعالیت های فناوری در دانشگاه کاشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حمایت بیشتر خیرین بتوان موفقیت های روزافزون و ارتقاء هر چه بیشتر این دانشگاه را شاهد باشیم.


( ۱ )

نظر شما :