دبیر ستاد خیرین وزارت علوم: وزارت علوم 50 درصد از هزینه طرح های عمرانی خیرین را می دهد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۱ کد : ۱۷۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۵
دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیرینی که در دانشگاه ها طرحی را شروع کنند 50 درصد آن هزینه متقبل شده خیرین، توسط وزارت علوم تامین خواهد شد.

 دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خیرینی که در دانشگاه ها طرحی را شروع کنند 50 درصد آن هزینه متقبل شده خیرین، توسط وزارت علوم تامین خواهد شد.

 دکتر سید جواد ساداتی نژاد، در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه حاج مجید راهب در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان اظهار داشت: در راستای مشارکت مردم در توسعه فضاهای آموزشی، کمیته خیرین وزارت علوم تصمیم گرفته که معادل آن هزینه ای که خیرین برای ساخت مجموعه های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه ها تقبل کنند از طرف وزارت علوم داده شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به اینکه در سراسر کشور خیرین و افراد نیکوکاری وجود دارند و در عرصه جهاد علمی و توسعه فناوری مشارکت می کنند افزود: وزارت علوم آماده است تا از خیرین حمایت کند.

وی، هدف از این اقدام را تشویق و ترغیب خیرین به ساخت فضاهای آموزشی و حمایت دولت از آنها ذکر کرد و یادآورشد: امروز عرصه علم و فناوری عرصه اقتدار کشورهاست و با توسعه و فراهم نمودن امکانات علمی، پژوهشی، خدماتی و آموزشی در دانشگاه ها می توان در ارتقاء علمی کوشید و مرزهای علمی دنیا را در نوردید.


نظر شما :