مدیر جدید دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۷۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۷
مراسم تودیع معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان طی مراسمی در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

مراسم تودیع معارفه مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان طی مراسمی در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم حوزه دانشجویی در دانشگاه را خط مقدم دانشگاه دانست و گفت: فعالیت در این حوزه از آنجا که فعالیت بخشهای مختلف دانشجویان را بر عهده دارد از حساس ترین حوزه های دانشگاه است.

دکتر عباس کتابی، با قدردانی از مدیر قبلی دانشجویی این دانشگاه که در مدت فعالیت خود در دانشگاه خدمات ارزنده ای را بر جای گذاشته است افزود: فعالیت دراین حوزه باید همراه با دلسوزی و برخورد مناسب با دانشجو باشد.

وی، کیفیت خدمات ارائه شده دانشجویی این دانشگاه را نسبت به دیگر دانشگاه ها بهتر برشمرد و اظهار داشت: این خدمات ارائه شده مرهون تلاش های معاونت دانشجویی و مدیر دانشجویی و کارکنان این مجموعه است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح تاک و افزایش خوابگاه های این دانشگاه از مهمترین فعالیت های انجام شده این حوزه بوده است.

سرپرست دانشگاه کاشان، صبر، برخورد خوش، دلسوزی و محبت را از ویژگهای مدیر قبلی دانشجویی در زمان فعالیت در دانشگاه دانست و از مدیر جدید این حوزه نیز خواست تا با استفاده از تجربیات مدیر قبلی و تعامل با دیگر مجموعه های دانشگاه، زمینه ارتقاء تحصیلی و محیطی آرام و مناسب برای دانشجویان فراهم آورند.

معاون دانشجویی این دانشگاه نیز، اطاعت پذیری، حضور فعال و هوشیارانه، حسن خلق و برخورد منظم و علاقمندی به کار را از ویژگیهای مدیر قبلی دانشجویی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا مدیر جدید این حوزه نیز با تعامل و همکاری با کارکنان این مجموعه زمینه ساز ارتقاء کمی و کیفی

این حوزه و رضایتمندی دانشجویان شوند. 

در این مراسم از خدمات سید محمد هاشمی نجات مدیر قبلی دانشجویی دانشگاه با اهدا لوح و هدایا تقدیر وطی حکمی دکتر رضا قضاوی به عنوان مدیر جدید دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد.


نظر شما :