اطلاعیه شماره ۴۹ ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰ کد : ۱۷۸۲۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۸۲۰

سلام علیکم
 

با احترام؛ بدینوسیله مصوبات جلسه شماره 49 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان (نشست مورخ 1400/4/16) حضورتان ایفاد می‌گردد. مستدعی است نسبت به انجام موارد یاد شده در زیر، دستور اقدام فرمایید.
1.  از همکاران انتظار میرود با توجه به سرعت گسترش موج پنجم کرونا(دلتا) در کشور؛نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی و به خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در محل کار دقت بیشتری مبذول نمایند.
2.  با توجه به اعلام وضعیت قرمز بیماری کرونا در منطقه کاشان؛از روز شنبه  مورخ 1400/4/19 تا اطلاع ثانوی کارکنان دانشگاه هفته‌ای  دو روز  در هفته به صورت حضوری و سه روز به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.بدیهی است چنانچه گزارشی از ارباب رجوع مبنی بر عدم پاسخگویی هنگام دورکاری واصل گردد؛بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری اقدام لازم به عمل خواهد آمد.
3.       ساعات کار اداری از تاریخ یاد شده از ساعت 7:30 تا ساعت 14 خواهد بود.
4.       سرویس ایاب و ذهاب از تاریخ مذکور همانند گذشته برقرار خواهد بود.
5.  ورود ارباب رجوع در بازه مذکور به دانشگاه مجاز نمی باشد.
6.  کارکنان دارای بیماری زمینه ای که بیماری آنان به تایید  مرکز مشاوره و بهداشت  دانشگاه رسیده است و نیز همکاران بالای 60 سال  و زنان باردار در بازه مذکور پس از تایید مدیر مربوطه صرفا یک روز  هفته در محل کار حاضر و بقیه ایام هفته از طریق دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
7.  فعالیتهای ورزشی کارکنان از قبیل کوهنوردی و ورزشهای سالنی در دوره قرمز کرونایی تعطیل میباشد.

 

سلامت و توفیق همه همکاران و خانواده محترم ایشان را از درگاه حق تعالی مسئلت می‌نماییم

 


( ۵ )

نظر شما :