دکتر عباسی مقدم: فرهنگسرای دانش پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه است

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۷۷۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۱۰

مدیر فرهنگسرای دانش و عضو هیات علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه کاشان گفت: فرهنگسرای دانش پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه است.

 دکتر مصطفی عباسی مقدم در مراسم گشایش فرهنگسرای دانش با قدردانی از رییس دانشگاه کاشان و شهردار کاشان که زمینه ایجاد این فرهنگسرا را ایجاد کردند، افزود: این فرهنگسرا محلی برای تبادل افکار اقشار مختلف جامعه ، تشکل های دانشجویی  و سازمانهای مردم نهاد است.

 وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد این فرهنگسرا ،ارتباط  هدفمند و موثری بین دانشگاه و جامعه  و اقشار مختلف شهروندان ایجاد شود  و محلی برای ارائه طرح ها و برنامه های  مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، هنری ، ادبی و.... باشد.

دکتر عباسی مقدم همکاری آحاد مردم به ویژه دانشجویان، جوانان و صاحب نظران را با این فرهنگسرا خواستار شد و افزود: امید است با کمک آحاد مردم و علاقمندان به فرهنگ و دانش و تشکل ها و محافل  مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی بتوانیم مطالبات  جامعه  را پاسخگو باشیم و  مجموعه ای از فعالیتهای فرهنگی  مغفول مانده  نیز در این مکان سازماندهی شود .
وی افزود:  امیدوارم در این مجموعه فرهنگی با  کمک همه دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی ، مجموعه فعالیت های نویی برنامه ریزی شود.


( ۳ )

نظر شما :