آگهی آزمون استخدام پیمانی (دانشگاه کاشان)

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۹ کد : ۱۷۷۳۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۴۲۸

بسمه تعالی

 احتراما بدین وسیله به اطلاع میرساند ثبت نام متقاضیان آزمون استخدام پیمانی کارمندی به تعداد  ۱۹۶۰ نفر برای  دانشگاه‌ها و موسسات و پارک های علم و فناوری  آموزش عالی از روز سه شنبه (مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸) آغاز شد.

کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ می توانند برای ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸ لغایت شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۲ پاقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه  و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

لازم به توضیح است آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۵/۲۲ برگزار خواهد شد. با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام پیمانی افراد در وزارت علوم تحقیقات و فناوری منضم به بخشنامه های شماره : ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۹/ ۰۷/ ۱۳۹۳ و اصلاحیه آن به شماره ۱۱۷۲۶۶۰ مورخ ۲۶/ ۰۲/ ۱۳۹۶ سازمان مذکور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری ، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی مندرج در سایت سازمان سنجش اعلام میگردد.

 دانشگاه کاشان نیز  براساس سهمیه تخصیص داده شده مذکور نسبت به استخدام پیمانی  تعداد ۱۲نفر کارمند به شرح (جدول پیوست ) اقدام خواهد نمود

 

           با آرزوی صحت و تندرستی 
          معاونت اداری و مالی

 

     فهرست مشاغل مورد نیاز دانشگاه

جهت دریافت فایل دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید

 

 

 


لینک دانلود فایل

( ۲۰ )

نظر شما :