فرمانده انتظامی ایران: حضور حداکثری در انتخابات موجب سربلندی ایران اسلامی است

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۸ کد : ۱۷۶۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۵۵

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در یادواره شهداء ناجا  در دانشگاه کاشان با بیان اینکه انتخابات یکی از مسائل مهم سال ۱۴۰۰ است گفت: هر رای تیری به دشمن و سبب شادی خانواده شهیدان و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است .

 سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری نخستین وظیفه ما حضور حداکثری در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است، تاکید کرد: تمامی مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف باید با حضور پُرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رای، نسبت به برگزاری انتخابات کشور نقش‌آفرین باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر انتخاب نامزدی با داشتن ملاک‌های رهبری از جمله روحیه دلسوزی، انقلابی و جهادی، اعتقاد به جوان‌گرایی، ظلم‌ستیزی، عدالت‌محوری و مردمی تصریح کرد: باید رییس جمهوری را انتخاب کرد که به ظرفیت‌های بومی و داخلی باور داشته و چشم به خارج از کشور نداشته باشد و جوان‌های بزرگ و نخبه وطن را به رسمیت بشناسد.

 فرمانده ناجا بیان کرد: در این 40 سال، تهدیدهای بزرگی مانند تهدید نظامی و هشت سال دفاع مقدس را داشتیم اما با ایمان به خدا و حماسه آفرینی شهدا، با افتخار آن دوران را پشت سر گذاشتیم.

 وی افزود: ملت ایران در آن دوران با کمترین امکانات و تجهیزات و با خواست خدا پیروز شدند و این  هدایت های امام(ره) بود که جوانان را به صحنه آورد و آن حماسه‌ها رخ داد.
سردار اشتری عنوان کرد: در دهه های بعد از دفاع مقدس، هجمه و شبیخون فرهنگی زیادی برعلیه ملت ایران بوجود آمد و موجب فاصله گیری از ارزشها شد اما دوباره شهدا به داد ما رسیدند و نگذاشتند از ارزش‌هایمان فاصله بگیریم.
سردار اشتری گفت: امروز شهدای ما برای مقابله با فساد اقتصادی نیز عمل می کنند و شهدایی داریم که برای مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی جان خود را فدا کردند.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه  کاشان  نیزدر  یادواره شهداء با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها از مشکلات کم نمی کند بلکه به مشکلات می افزاید و ایران را ضعیف نشان می دهد و زمانی که ایران ضعیف نشان داده شود دشمن برای هجوم و توطئه طمع خواهد کرد.

 آیت‌الله  سلیمانی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: همه باید بدانیم که وظیفه شرکت در انتخابات بر عهده ماست  و باید حداکثر مشارکت را در انتخابات داشته باشیم زیرا انتخابات نوعی رفراندوم برای نظام اسلامی است و شرکت پرشور مردم نشان دهنده پایبند بودن به آرمان های انقلاب و مایه تقویت و حفظ امنیت کشور خواهد شد.
دراین مراسم از مادران  شهداء نیرو انتظامی  تجلیل شد.


( ۴ )

نظر شما :