کارگاه آموزشی راز طول عمر در دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۷ آذر ۱۳۹۱ | ۱۴:۵۰ کد : ۱۷۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۳۵
جمعی از بانوان شاغل دانشگاه کاشان با شرکت در کارگاه آموزشی، به بررسی رمز و راز افزایش طول عمر پرداختند.
 جمعی از بانوان شاغل دانشگاه کاشان با شرکت در کارگاه آموزشی، به بررسی رمز و راز افزایش طول عمر پرداختند.

مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: این کارگاه آموزشی در سه دوره تغذیه، استرس و بیماری‌های قلبی با حضور حدود 40 نفر از بانوان شاغل این دانشگاه برگزار شد.

مریم هاشمی افزود: در دوره تغذیه، استاد جعفری کارشناس مربوطه مواردی را در خصوص تغذیه سالم و پرهیز از برخی خوراکی‌ها و مواد غذایی ناسالم بیان داشت.

وی، با اشاره به اینکه، بیماریهای قلبی، عروقی یکی از موارد مهم مرگ و میر است، اظهار داشت: دکتر شهسواری متخصص بیماری‌های قلب وعروق نیز در این کارگاه آموزشی موارد چگونگی ابتلا و مقابله با این بیماری را به بانوان ارائه داد.    

وی، با بیان اینکه استرس از دیگر مواردی است که بیشتر بانوان با آن روبرو هستند خاطر نشان کرد: کارشناس مربوطه خانم حسنی نیز در این کارگاه توضیحاتی را در خصوص راه‌های کنترل استرس و مقابله با این بیماری بیان کرد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، ارتقاء میزان آگاهی، نگرش وعملکرد زنان در زمینه بهبود تغذیه و ارتقاء  فعالیت‌های بدنی  و کنترل استرس را از اهداف این کارگاه آموزشی ذکر کرد.

در پایان دوره نیز از طرف مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، گواهینامه به شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی راز طول عمر ارائه شد.

 


نظر شما :