برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصاویر در دانشگاه کاشان

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۰ کد : ۱۷۵۶۳ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۴۴

پنجمین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصاویر به صورت مجازی در دانشگاه کاشان و با همکاری انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران آغاز بکار کرد.

دکتر حسین ابراهیم پور ، دبیر علمی و اجرایی این کنفرانس با بیان اینکه کارهای اجرایی و هماهنگی های این کنفرانس از تابستان سال 1398 پس  از انتخاب  دانشگاه کاشان در یک رقابت تنگاتنگ با برخی دانشگاه های دیگر  و پس از امضای تفاهم نامه بین  دانشگاه کاشان و انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران برگزارشد افزود: این کنفرانس  با تایید شورای پژوهشی دانشگاه و هیات امنای دانشگاه و مراجع ذی صلاح در وزارت علوم به صورت بین المللی برگزار می شود. 

عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در کنفرانس امسال 4 سخنران کلیدی  از کشور های مختلف دنیا ازجمله یونان، انگلستان، آمریکا و ایران دعوت دارند و به بیان آخرین نتایج و دست آوردهای علمی در زمینه‌های مختلف مرتبط با هوش مصنوعی ، بازشناسی الگو و تحلیل تصاویر می پردازند .

وی با بیان اینکه در این کنفرانس دو کارگاه آموزشی تخصصی نیز در نظر گرفته شده است که در روزهای سه شنبه 7 و جمعه 10 اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده است افزود: در مراسم اختتامیه این کنفرانس که در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد ، تعدادی از مقالات ارایه شده به عنوان مقالات برگزیده معرفی و برای چاپ نسخه توسعه یافته به مجلات معتبر علمی از جمله مجله برق و کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر و  مجله محاسبات نرم دانشگاه کاشان معرفی خواهند شد.

همچنین در جلسه اختتامیه این کنفرانس رویداد ویژه ای برای تقدیر  از دو تن از اعضای پیشکسوت انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران تدارک دیده شده است.

  به دلیل شیوع و پاندمی بیماری کرونا  این کنفرانس به صورت مجازی برگزار می شود و با هماهنگی های به عمل امده حضور کلیه علاقمندان در جلسات مجازی کنفرانس رایگان خواهد بود لینک های دسترسی به وبسایت کنفرانس و شرکت در جلسات مجازی کنفرانس در ادامه می باشد.

این کنفرانس تا روز پنج شنبه 9 اردیبهشت 1400 به صورت برخط (مجاز ی) ادامه دارد.

آدرس وب سایت کنفرانس: http://ipria2021.ismvipconf.ir

لینک برنامه های کنفرانس: http://ipria2021.ismvipconf.ir/conf.php

لینک اتاق مجازی نشست ها: https://bbbadmin.kashanu.ac.ir/join/1/ipria2021

 انعکاس خبر در:

وزارت علوم

خبرگزاری ایرنا


نظر شما :