مدیران جدید اداری‌مالی و تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان معرفی شدند

۲۳ آبان ۱۳۹۱ | ۱۸:۲۵ کد : ۱۷۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۶۵
جلسه تودیع معارفه مدیران اداری‌مالی و تربیت بدنی دانشگاه کاشان با حضور رئیس، معاونان و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
مدیران جدید اداری‌مالی و تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان معرفی شدند
 جلسه تودیع معارفه مدیران امورمالی و تربیت بدنی دانشگاه کاشان با حضور رئیس، معاونان و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان، در این نشست خدمت در نظام جمهوری اسلامی را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: امروز خوشبختانه نظام مبتنی بر ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و ندای اسلام و تشیع و قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) الگوی موفق برای مردم دنیا شده و روز به روز در حال گسترانیده شدن است. 

رئیس دانشگاه کاشان، با قدردانی از تلاش های مدیر قبلی امورمالی از مدیر جدید این حوزه خواست تا مسایل راهبردی و کلان را مد نظر قرار داده و با انجام تدابیر لازم و صرفه‌جویی برای توسعه دانشگاه از منابع مالی متناوب استفاده شود.

دکتر کتابی، همچنین از زحمات مدیر قبلی تربیت‌بدنی این دانشگاه قدردانی کرد و یادآور شد: برای تقویت جسمی، روحی، فکری و ارتقاء سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان و کارکنان  توسعه فعالیت های ورزشی لازم است.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیر مالی این دانشگاه گفت: حوزه اداری مالی موتور محرکه دانشگاه است.

دکتر حسن بخشنده ابراز امیدواری کرد تا مدیر جدید امور مالی، با سعه صدر و تعامل و همکاری با مجموعه کارکنان این حوزه و بخش بالادستی در راستای توسعه و رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز دانشگاه گام بردارد.

در این مراسم مدیر قبلی امور مالی گزارشی از فعالیت‌های دوره تصدی خود ارائه نمودند و مدیران جدید نیز اهداف و برنامه‌های پیش روی خود را گزارش کردند.

در  پایان این مراسم از خدمات "حمیدرضا طاهرزاده" مدیر قبلی امور مالی دانشگاه و "سعید حلاج باشی" مدیر قبلی تربیت بدنی قدردانی و طی حکمی "علی بیدگلیان" و "محمد رمضانی علوی" به ترتیب به عنوان مدیران جدید این حوزه ها معرفی شدند.       

( ۳ )

نظر شما :