رییس دانشگاه کاشان: برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نماد عزم ملی است

۰۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۷۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۱
رییس دانشگاه کاشان گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نمادی از اقتدار علمی، مهندسی و عزم ملی این قرارگاه و تلاش و پشتکار جوانان ایران اسلامی در عرصه سازندگی و تولید ملی است.

رییس دانشگاه کاشان گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نمادی از اقتدار علمی و عزم ملی مهندسی این قرارگاه و تلاش و پشتکار جوانان ایران اسلامی در عرصه سازندگی و تولید ملی است.

دکتر عباس کتابی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با قدردانی از تلاش های این قرارگاه افزود: ارائه این همه دستاوردهای علمی، مهندسی در بخش های مختلف صنعت و معدن، عمران و محرومیت زدایی، نشانه عزم ملی، جهاد علمی  و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان این مرز و بوم است.


 

وی خاطر نشان کرد: برپایی این نمایشگاه از جمله راه هایی است که دانشجویان می توانند در بخش پژوهشی و طرح های تحقیقاتی از آن بهره ببرند.

وی، به رشد 11 برابری تولید علم کشور در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان بایستی سعی کنند تا با بهره گیری از این نمایشگاه ها، دانش و علم را تبدیل به فناوری و محصول کنند.

رییس دانشگاه کاشان، ارتباط بین دانشگاه و صنعت در راستای توسعه اقتصادی و رفع مشکلات حایز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: بایستی از ظرفیت ها به درستی استفاده شود و با کاربردی کردن علوم و تحقیقات در جهت رفع مشکلات تلاش کرد.

دکتر کتابی، از اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را، کاربردی کردن پایان نامه و تحقیقات دانشجویی عنوان کرد و افزود: دانشگاه کاشان نیز از طرح های تحقیقاتی کاربردی دانشجویان حمایت می کند.

  


نظر شما :