نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دانشگاه کاشان گشایش یافت

۰۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۷۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۰
نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور معاون هماهنگ کننده این قرارگاه، رییس، معاونان و جمعی از دانشجویان، استادان دانشگاه کاشان و روسای ادارات شهرستان در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور معاون هماهنگ کننده این قرارگاه، رییس، معاونان و جمعی از دانشجویان، استادان دانشگاه کاشان و روسای ادارات شهرستان در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

این نمایشگاه در 13 غرفه، دستاوردهای علمی پژوهشی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء  در بخش های صنعت و معدن، عمران و محرومیت زدایی ارائه شده است.


 

خطوط انتقال نفت،گازو پتروشیمی، سد و نیروگاه، مخازن، راه و باند، سازه های فضایی، تونل،تاسیسات دریایی و مدیریت دانش از جمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه است.

برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با رشته های مهندسی، عمران، برق، مکانیک، شیمی نظیرکارگاه های مخازن ذخیره، ساخت پل های سگمنتال صدر، حفاری مکانیزه و کارگاه ابزار دقیق در سدهای خاکی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.


 

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانشجویان، اساتید و مردم با توانایی ها و دستاوردهای علمی و صنعتی این قرارگاه و کاربردی کردن علوم تا هشتم ماه جاری برای بازدید علاقمندان در دانشگاه کاشان دایر است.


نظر شما :