کنفرانس ترویج ریاضی، پایان ماراتن پنجاه و یکمین کنفرانس بین المللی ریاضی ایران

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۵ کد : ۱۷۴۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۷۱

 با برگزاری کنفرانس ترویج ریاضی، ماراتن پنجاه و یکمین کنفرانس بین المللی ریاضی ایران با ارائه آثار و سخنرانی های علمی روز سه شنبه 26 اسفند به ایستگاه  پایانی  می رسد.
رئیس  پنجاه و یکمین کنفرانس ریاضی ایران، به  ارسال حدود  490 اثر به این بخش از کنفرانس اشاره کرد و گفت: این آثار در قالب نوشتاری، ویدئویی و پوستر و نقاشی به این کنفرانس ارسال شده است.
دکتر حسن دقیق افزود: پس از مراحل داوری، حدود ۵۲ اثر نوشتاری و 42 اثر ویدیویی و 6 اثر نقاشی و پوستر پذیرفته شد .حدود 220 اثر هم از نظر کمیته داوران شایسته تقدیر بوده اند که به آنها لوح تقدیر و گواهی شرکت در کنفرانس تعلق خواهد گرفت‌.
وی با بیان اینکه ۵۲ اثر نوشتاری برگزیده در کتابچه مقالات کنفرانس چاپ می شوند، خاطر نشان کرد:  برخی از این آثار  به صلاح‌دید کمیته ترویج در مجموعه مجلات رشد انتشار خواهند یافت.
دکتر دقیق افزود: 33 اثر برگزیده ویدئویی نیز در کنفرانس به نمایش در می آید.  اسامی ارسال کنندگان آثار شایسته تقدیر نیز به همراه کلیپ آثار پوستر و نقاشی در اختتامیه کنفرانس پخش خواهد شد.
همچنین برای تمامی آثار نوشتاری ، آثار ویدئویی ، آثار نقاشی برگزیده و نیز آثار شایسته‌ی تقدیر، لوح تقدیر و گواهی شرکت در کنفرانس ارایه خواهد گردید.
این مراسم از صبح روز سه شنبه 26اسفند   با ارائه آثار در دو بخش شروع و مراسم اختتامیه با ارتباط زنده و جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر جواد مشرقی رئیس انجمن ریاضی کانادا  و معرفی آثار برگزیده و اعلام نفرات برتر ساعات پایان همان  پایان می یابد.

برنامه های جامع روز کنفرانس


لینک دانلود فایل

نظر شما :