بزرگداشت روز شهدا و ارج داشت مقام جانباز

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۵ کد : ۱۷۴۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۸


در نشستی لبریز از معنویت و خاطرات هشت سال دفاع مقدس،فرزندان معزز شهدا(شاغل در دانشگاه کاشان) و همکاران جانباز بالای ۵۰ درصد در نشست هیات رئیسه دانشگاه حضور  یافتند.
رییس دانشگاه کاشان در این نشست با گرامیداشت روز شهدا و جانباز ، افتخارات و آوازه این دانشگاه در  ابعاد جهانی منطقه ای و کشور را مرهون تلاش هاو زحمات روح بلند شهدا و خانواده معزز شهدا و جانبازان وایثارگران دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  جامعه ایثارگری دانشگاه کاشان در منطقه بیشترین  آمار را دارد که بسیار ارزشمند و مایه افتخار این دانشگاه است.
دکتر عباس زراعت دوران دفاع مقدس را گنجینه ای ارزشمند از ایثار و حماسه دانست و افزود: ایثارگران و مجاهدان این عرصه با فداکاری و از خود گذشتگی توانستند اقتدار ، عزت و عظمت را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی مدیران دوران دفاع مقدس را از بهترین مدیران عنوان کرد و افزود: به دلیل اتحاد و همدلی که آن زمان بین مدیران وجود داشت  بهترین برنامه توسعه کشور هم در همان دوران جنگ رقم خورد.
رییس دانشگاه کاشان  مستندسازی دوران جنگ را خواستار شد و افزود: مستندسازی دوران دفاع مقدس یک راهبرد بسیار مهم برای انتقال تجربیات به جامعه امروز است.
در این نشست جانبازان و فرزندان شهدای دانشگاه کاشان هم به ذکر خاطراتی از دوران جنگ پرداختند.


نظر شما :