طرح های پژوهشی محصول محور برای خیرین دانشگاه تشریح شد

۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۶ کد : ۱۷۴۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۲۷

همزمان با روز بعثت پیامبر اکرم(ص) و در آستانه نخستین بهار قرن جدید، در بزمی همدلانه با حضور خیرین ارجمند، کارگروه بنیاد حامیان دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر و مهندسی مکانیک تشکیل و گزارشی از فعالیت های این دانشکده ها ارائه شد.

در این نشست که مدیران گروه‌های آموزشی دو دانشکده و خیرین ارجمند حاج مهدی کتابچی، دکتر علیمحمد ساتر، مهندس مسعود ابریشمی، دکتر احمدرضا ناصری، زهرا کتابچی، مریم معقولی، اعظم مؤتمن حضور داشتند، طرح‌های پژوهشی محصول محور دانشکده مهندسی – برق و کامپیوتر به تفکیک گروه‌های آموزشی از سوی دکتر ابوالفضل حلوایی رئیس این دانشکده و فعالیت‌های پژوهشی و صنعتی و جامعه محور اساتید دانشکده مهندسی مکانیک از سوی دکتر عباس لقمان رئیس این دانشکده تشریح شد.

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشکده علوم پزشکی و همسرش خانم دکتر فاطمه عطوف میهمانان ویژه این نشست بودند که از اهتمام خانواده‌های کتابچی، ساتر و جوانمردی به واسطه مشارکتشان در حوزه سلامت و بهداشت تمجید کردند.

علیمحمد الماسی مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه، دکتر حمیدرضا فهیمی تبار عضو این بنیاد و دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه و سایر شرکت کنندگان در این نشست با ستایش عزم و اهتمام اساتید و دانشجویان دانشکده های مکانیک و برق و کامپیوتر، ضرورت بسط فعالیت‌های کارگروه حامیان این دانشکده‌ها را مورد تاکید قرار دادند.

کلید واژه ها: بنیاد حامیان خیرین خیرین آموزش عالی خیرین سلامت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :