برگزاری پنجاه و یکمین کنفرانس بین المللی ریاضی در دانشگاه کاشان

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹ کد : ۱۷۳۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۹

مراسم افتتاحیه پنجاه و یکمین کنفرانس بین المللی ریاضی با پیام دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 27 بهمن ماه در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

دبیر علمی این کنفرانس بین المللی از پذیرش و ارائه بیش از 450 مقاله علمی از محققان و دانشمندان به نام ریاضی اقصی نقاط جهان در این کنفرانس خبر داد و گفت: در این کنفرانس حدود 330 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

دکتر سید علی رضا اشرفی با اشاره به اینکه این کنفرانس بین المللی به صورت مجازی برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: در این کنفرانس محققان و دانشمندان برجسته ریاضی از دانشگاه های شهید چمران، دانشگاه شهید بهشتی، صنعتی شریف، دانشگاه تهران، اصفهان و همچنین سخنرانانی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا، روسیه، هلند، فرانسه، سوئیس، آرژانتین، چین، صربستان، کروواسی، ترکیه، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، عمان، عربستان سعودی،  هند، رومانی، عراق و جمهوری چک  سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی با موضوع های مختلف، از دیگر برنامه های جنبی این کنفرانس مجازی است.

کارگاههای آموزشی با عناوین لاتک و زیپرشین توسط دکتر علی مس فروش از دانشگاه شاهرود، کارگاه آموزشی ریاضی پزشکی توسط  دکتر علی بزرگمهر و دکتر مصطفی توکلی و خانم دکتر جاوید منش از دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین کارگاه آموزشی آموزش ریاضی توسط  دکتر فرزاد رادمهر و دکتر مصطفی توکلی از دانشگاه فردوسی مشهد در روز شنبه 25 بهمن ماه  برگزار شده است.

همچنین ادامه کارگاه های آموزشی با عناوین علوم داده توسط آقای دکتر رضا دینی و دکتر علی زیدی از دانشگاه خلیج فارس و کارگاه های آموزشی طراحی مسائل ریاضی توسط  دکتر ابراهیم ریحانی،  دکتر مهدی ایزد و  دکتر مجید حق جو از دانشگاه شهید رجایی در روز یکشنبه  26 بهمن ماه جاری ارائه شده است.


( ۲ )

نظر شما :