تقدیر از حامیان سلامت در ایستگاه آب فرات دانشگاه کاشان

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹ کد : ۱۷۲۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۲۶

در نشستی صمیمانه و قدرشناسانه با حضور رؤسای دانشگاه‌های کاشان و علوم پزشکی کاشان و اعضای مؤسسه خیریه حضرت  ولی عصر (عج) کاشان، از کارکنان سلف سرویس دانشگاه کاشان به عنوان حامیان سلامت در ایستگاه آب فرات دانشگاه کاشان تقدیر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم از تلاش‌های حامیان مردمی و اعضای ایستگاه فرات دانشگاه کاشان در همیاری  و کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی تقدیر کرد و گفت: این افراد با اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه خویش، دانشگاه علوم پزشکی را در عرصه خدمات رسانی برای ارتقاء سلامت مردم به ویژه در بحران کرونا یاری کردند که توانستیم تا حدودی بر مشکلات این بیماری فائق آئیم.

دکتر سید علیرضا مروجی همچنین تلاش‌های شبانه روزی دکتر نمکی وزیر بهداشت را قابل تقدیر دانست و افزود: دکتر نمکی در شرایط بسیار سخت تحریم‌ها همزمان با مقابله با کرونا به فکر تجدید ساختارهای نظام سلامت و رفع مشکلات و موانع برای مبارزه هر چه بهتر و بیشتر این بیماری در تمامی مناطق کشور هستند.

وی تکمیل و تجهیز و ساخت بیمارستان‌ها و افزایش تخت‌های بیمارستانی را از جمله اقدامات مثبت وزیر بهداشت عنوان کرد و افزود: با حمایتهای دکتر نمکی دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان شهید بهشتی و دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل تحویل داده شد که به زودی وارد مدار وعرصه خدمت رسانی به بیماران می شود.

دکتر مروجی با قدردانی از همراهی دانشگاه کاشان با دانشگاه علوم پزشکی، بر همدلی بیشتر دانشگاه‌های منطقه برای مقابله با ویروس کرونا تاکید و اظهار امیدواری کرد: تا با همدلی و همیاری مسئولان و خیرین منطقه، بتوان گام‌های موثری در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ادامه خدمت رسانی به مردم در این عرصه برداشته شود.

رئیس دانشگاه کاشان هم در این نشست از تلاش‌های شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان برای مقابله با این بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: یکی از برکات ویروس کرونا همدلی و همیاری مردم با مسئولان بود.

دکتر عباس زراعت یکی از ماموریت‌های اساسی دانشگاه کاشان را جامعه محور بودن عنوان کرد و افزود: دانشگاه کاشان سعی دارد با ارتباطات مردمی و مسئولان شهر، دیوارهای بی اعتمادی مردم را با دانشگاه بردارد و در رفع نیازهای و مشکلات جامعه سهیم باشد و آنها را مرتفع نماید.

وی ارائه راهکارهای علمی برای مقابله با کرونا را از اعضای هیات علمی خواستار شد و افزود: در همین راستا کمیته ای با عنوان انجام پژوهش‌های مقابله با کرونا در دانشگاه تشکیل شده است و دستاوردهای خوبی را نیز تاکنون داشته است.

دکتر زراعت به ساخت چندین دستگاه ضدعفونی‌کننده و تهویه هوا توسط دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره و اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های مردمی و توان علمی اعضای هیات علمی بتوان با این بیماری مقابله و ویروس کرونا را درکشور ریشه کن کرد.

در این مراسم از خانم ناصری منش، ابوالقاسم مکاری، سید حسن حسینی، احمد رجب‌زاده، فرشته صدری مقدم، اصغر نجاتی، محمد کحال، محسن عبدلی، اسماعیل هنرمند، رضا بلوری، داوود سعید پور و علیرضا مکاری به عنوان حامیان سلامت دانشگاه کاشان قدردانی شد.


نظر شما :