برگزاری آزمون استخدامی منطقه شمال استان اصفهان با حضور ۳۸۰۴ داوطلب زن در دانشگاه کاشان

۲۳ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۵:۳۸ کد : ۱۷۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۵۴
مسئول برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منطقه شمال استان اصفهان حوزه خواهران، از برگزاری این آزمون با شرکت سه هزار و ۸۰۴ دواطلب زن در دانشگاه کاشان خبر داد.
 مسئول برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منطقه شمال استان اصفهان حوزه خواهران، از برگزاری این آزمون با شرکت سه هزار و 804  دواطلب زن در دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر حسن بخشنده اظهار داشت: آزمون خواهران در سه حوزه دانشکده علوم، علوم انسانی و دانشکده مرحوم اسلامی این دانشگاه برگزار می شود.   

وی، با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان به عنوان محل برگزاری آزمون شمال استان اصفهان حوزه خواهران انتخاب شده است افزود: این دانشگاه با فراهم کردن کلیه تمهیدات لازم، آماده برگزاری این آزمون استخدامی است.

وی خاطر نشان کرد: از دو هفته گذشته ستاد برگزاری آزمون تشکیل و شرح وظایف و دستورالعمل های لازم اعضای ستاد شامل عومل اجرایی، رابطین، مراقبین، مسئولین مخازن و مسایل پشتیبانی و امنیتی مشخص و برنامه ریزی شده است.

وی، شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود، نایین، خور و بیابانک و اردستان را از شهرهای شمال استان اصفهان نام برد و افزود: در مجموع، هفت هزار و 42 داوطلب زن و مرد از این شهرستان ها برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.

 وی تصریح کرد: در حوزه برادران با حضور سه هزار و 238  داوطلب، در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و در حوزه خواهران، سه هزار و 804 نفر در دانشگاه کاشان به رقابت می پردازند.

 دکتر بخشنده، مفاد این آزمون را در دو بخش عمومی و تخصصی ذکر کرد و یادآورشد: برای آزمون عمومی 100 سوال و تخصصی 50 سوال برنامه ریزی شده است  که داوطلبان فرصت دارند از ساعت 9 صبح روز جمعه تا ساعت 13 به سوالات مورد نظر پاسخ دهند.

وی، به شرکت بیش از 35هزار داوطلب  در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سطح استان اصفهان اشاره کرد و یادآورشد: این افراد در 149 کد رشته به رقابت می پردازند.

دکتر بخشنده افزود: از مجموع شرکت کنندگان، یک هزارو  275نفر جذب دستگاه های اجرایی سطح استان اصفهان می شوند.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان اصفهان در روز جمعه 26 خرداد برگزار می شود.  

لینک دانلود فایل

نظر شما :