هم اندیشی کارشناسان کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه های کشور در دانشگاه کاشان

۲۲ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۷۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۴
نشست هم اندیشی کارشناسان کانون های فرهنگی وهنری دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
 نشست هم اندیشی کارشناسان کانون های فرهنگی وهنری دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این نشست که به منظور همگرایی و هم افزایی بیشتر در زمینه فعالیت کانون های فرهنگی وهنری سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان برگزار شد بیش از یکصد نفر از کارشناسان کانون های فرهنگی و هنری حضور داشتند.

 شریف زارعی اظهار داشت: آموزش کارشناسان در جهت افزایش قدرت ارتباط مؤثر با دانشجویان، بررسی متدهای خلاق جذب دانشجویان به کانون های فرهنگی وهنری بخصوص در مورد دانشجویان جدید الورود، تولید هنر متعهد وبسط و گسترش تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه فیلم و عکس ، ایجاد ساختار و مدل نشست دبیران منطقه ای و جذب منابع مالی مناسب برای گسترش فعالیت های درون دانشگاهی از جمله موضوعات مورد تاکید در این نشست دو روزه بود. 

گفتنی است در این نشست دو روزه، رئیس اداره امور کانون ها و فعالیت های هنری و کارشناسان وزارت علوم تحقیقات و فناوری حضور داشتند.

 حضور در پردیس شهدای گمنام دانشگاه کاشان و قرائت فاتحه و اهدای گل، بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهر کاشان از جمله کارخانه گلاب گیری و باغ پرندگان قمصر، باغ فین، تپه های سیلک و خانه های تاریخی ازجمله برنامه جانبی این هم اندیشی بود.

هم چنین جناب آقای مهندس زارعی از وزات ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه در جمع کارشناسان حضور یافت و به پرسش های آنان پاسخ گفت.

این نشست با کسب دستاوردهای مفیدی از تجربه و دانش، آموزش و هم اندیشی، آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف کانون های فرهنگی به کار خود پایان داد.


نظر شما :