بازدید دبیر و اعضای شورای کانون هماهنگی فرش ایران از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

۲۷ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۷۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹۷
رییس مرکز پژوهشی فرش دانشگاه کاشان گفت: اعضای شورای کانون هماهنگی فرش ایران و برخی از مدیران و صاحبان صنایع فرش ماشینی کاشان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

رییس مرکز پژوهشی فرش دانشگاه کاشان گفت: اعضای شورای کانون هماهنگی فرش ایران و برخی از مدیران و صاحبان صنایع فرش ماشینی کاشان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

مهندس حمیدرضا مومنیان، با اشاره به نامگذاری سال جاری به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: لازم است متولیان امر تولید در کشور بیش از پیش به این مهم توجه نمایند تا به لطف و مدد الهی بار دیگر تحریم های تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی اثر گردد.

وی، به وجود حدود 750 واحد بزرگ و کوچک تولید فرش ماشینی وتولید بالغ بر 70درصد فرش کاشان اشاره کرد و افزود: بایستی سعی شود تا با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود و با بهره گیری از تکنولوژی های نوین وهمسویی با نهادها و فعالان و شرکت های دانش بنیان، زمینه ارتقاء تولید فرش فراهم گردد.

به گفته وی، بر همین اساس کانون هماهنگی فرش ایران و مرکز پژوهش فرش دانشگاه در راستای رسالت خود و عمل به اوامر مقام معظم رهبری به حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نسبت به برگزاری تور آشنایی صاحبان و مدیران صنایع فرش ماشینی با شرکت های دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اقدام نمود و از توانمندیها و ظرفیت های فنی موجود در شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

دبیر کانون هماهنگی فرش خاطر نشان کرد: پاسخگویی به نیاز های شرکت های فرش و حل مشکلات آنها در بخشهای سخت افزاری و نرم افزاری از قبیل قطعات، بردهای الکترونیکی، ارتقاء کیفی ماشین آلات، تعمیر و نگهداری و تامین نرم افزاری، از جمله موضوعاتی است که توسط شرکت های دانش بنیان داخلی به سادگی امکانپذیر می باشد.

مهندس مومنیان یادآور شد: در این دیدار ضمن آشنایی با ماموریت، ساختار و وظایف شهرک از تعدادی از شرکتهای مرتبط با موضوعات فوق الذکر بازدید بعمل آمد و مقرر شد مدیران عامل شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک اصفهان در قالب یک تور ضمن آشنایی با حوزه ی فرش ماشینی نسبت به شناسایی نیازها و تامین قطعات مورد نیاز شرکت های فرش اقدام نمایند.

 


نظر شما :