کنفرانس بین المللی کاربردهای نانو تکنولوژی مشترک بین ایران و بلاروس برگزار می شود

۲۳ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۷۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۲
عضو هیات علمی گروه نانو دانشگاه کاشان، از برگزاری کنفرانس بین المللی کاربردهای نانو تکنولوژی مشترک بین ایران و بلاروس خبر داد.

عضو هیات علمی گروه نانو دانشگاه کاشان، از برگزاری کنفرانس بین المللی کاربردهای نانو تکنولوژی مشترک بین ایران و بلاروس خبر داد.

دکتر مهرداد مرادی اظهار داشت: این کنفرانس علمی از هفت تا 9 تیرماه سال جاری در آکادمی کشور بلاروس در شهر مینسک برگزار می شود.

وی، با اشاره به اینکه دبیرخانه و سایت دریافت مقالات در دانشگاه کاشان مستقر است، افزود: علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند آثار و چکیده مقالات خود را با موضوعات مختلف نانو تکنولوژی تا پایان ماه جاری، به آدرس http://ibcn12.kashanu.ac.ir/ ارسال کنند.

وی، هدف از برگزاری این کنفرانس را، ارائه تبادلات و تجربیات علمی دانشجویان و استادان دانشگاه های ایران و کشور بلاروس ذکر کرد و اظهار داشت: این کنفراس زمینه ای برای فرصت مطالعاتی و انتقال تجربیات علمی استادان برای گسترش علوم مختلف نانو و تکنولوژی است.    

این عضو کیمته اجرایی کنفرانس نانو تکنولوژی خاطر نشان کرد: این کنفرانس از آنجا که با همکاری سفارت ایران در بلاروس برگزار می شود از معدود کنفرانس های خارجی است که ثبت نام آن به صورت آن لاین و با ارائه تسهیلات ویژه برای دانشجویان و اعضای هیات علمی انجام می شود.

مرادی، بازدید شرکت کنندگان این کنفرانس، از سفارت ایران در بلاروس و بازدید از کل آکادمی این کشور و دیگر برنامه های علمی و تفریحی را از دیگر موارد جنبی برگزاری این کنفرانس برشمرد.


نظر شما :