سمینار تجارت الکترونیک و مشتری مداری در دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۷۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۸۲
سمینار تجارت الکترونیک و مشتری مداری در فضای مجازی با حضور جمعی از اساتید کارمندان و دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

سمینار تجارت الکترونیک و مشتری مداری در فضای مجازی با حضور جمعی از اساتید کارمندان و دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

مدیر شرکت ایده پرداز طلوع در این سمینار، تجارت الکترونیک را انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکه های ارتباط رایانه ای، به ویژه اینترنت دانست و مطالبی را در خصوص ویژگی ها و معایب تجارت الکترونیک برای حاضران در جلسه ارائه کرد.

مهندس خرم آبادی افزود: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است.

وی، با اشاره به اینکه هر یک از افراد نه تنها به عنوان یک مشتری به این مهارت نیاز دارند بلکه بسیاری از شغل ها و کارها در آینده نزدیک ناگزیر در فضای مجازی توسعه خواهند یافت اظهار داشت: دانشجویان باید مطالعه و تحقیقات بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

وی، تجارت الکترونیک در ایران را رو به رشد دانست و خاطر نشان کرد: به وسیله تجارت الکترونیک، تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد گردید.

مهندس خرم آبادی، در این سمینار، برخی از شرکتها و بنگاههای داخل کشور که تجارت در فضای مجازی را توسعه داده اند و نیز مراکز دولتی که امنیت و اطمینان در این زمینه را پشتیبانی می کنند به حضار معرفی کرد.


نظر شما :