استاد دانشگاه کاشان دانشمند بین المللی ISI معرفی شد

۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۳:۴۰ کد : ۱۷۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۳
استاد دانشگاه کاشان دانشمند بین المللی ISI معرفی شد
استاد دانشگاه کاشان دانشمند بین المللی ISI معرفی شد

پروفسور "سیدعلیرضا اشرفی قمرودی" استاد تمام گروه ریاضی و مدیر گروه نانو محاسبات دانشگاه کاشان از سوی موسسه ISI به عنوان دانشمند بین المللی معرفی شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان، دلیل انتخابش به عنوان دانشمند بین المللی را ارائه مقالات و تعداد زیاد ارجاعات دانست و گفت در این سایت 171 مقاله در زمینه های ریاضیات محض و کاربردی و حاصل ضرب گراف ها ارائه کرده است.

پروفسور سید علیرضا اشرفی افزود: تعداد ارجاعات این مقالات حدود یک هزار و 810 ارجاع بوده است.

وی اظهار داشت: این موسسه هر سال بر اساس شاخص تعداد مقالات و تعداد ارجاعات، رده بندی دانشمندان، کشورها، موسسات و مجلات را انجام می دهد.

به گفته وی، این موسسه هر هفته تمام مقالاتی که در ژورنال های معتبر مورد تایید و به چاپ می رسد بررسی و در سایت وارد و براساس تعداد بیشتر ارجاعات محاسبات را انجام و هر سه ماه یکبار دانشمندان بین المللی را معرفی می کند.

وی، با اشاره به اینکه از کل دنیا در سایت موسسه ISI،  صدو بیست هزار ریاضیدان قرار دارند، افزود: این سایت و موسسه در آخرین مرحله، حدود یک هزار و 260 نفر ریاضیدان از کل دنیا و از ایران نیزچهار نفر را به عنوان دانشمند بین المللی معرفی کرده است.

به گفته این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان، ایشان در بین دانشمندان ریاضیدان کل دنیا رتبه 871 را کسب کرده است.

پروفسور اشرفی، علاوه بر انتخاب دانشمند بین المللی در سال 88 به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری معرفی، سه سال نیز پژوهشگر نمونه در سطح استان اصفهان و از سال 80 تاکنون نیز هرساله به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه کاشان معرفی شده است.

بیش از 280 مقاله از این پروفسور دانشگاه کاشان و دانشمند بین المللی در مجلات داخلی و خارجی ISI تاکنون به چاپ رسیده است.

عضویت در بیش از سه انجمن مختلف علمی، داوری بیش از 10 مجله ISI و شرکت در کنفرانس های بین المللی و ارائه حدود 15 مقاله از دیگر توفیقات این عضو هیات علمی برگزیده دانشگاه کاشان می باشد.

پروفسور اشرفی متولد سال 1343 تهران، از سال 1375 عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان می باشد.


( ۱ )

نظر شما :