ارائه ۷۵ مقاله علمی در دهمین کنفرانس شبکه­ های هوشمند انرژی ۹۹ در دانشگاه کاشان

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱ کد : ۱۷۰۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۵۰

دبیر اجرایی دهمین کنفرانس شبکه­ های هوشمند انرژی ۹۹ از ارائه 75 مقاله علمی از متخصصان و محققان و اندیشمندان اقصی نقاط جهان به این کنفرانس خبر داد.

دکتر عباس کتابی افزود: در این کنفرانس45 مقاله به صورت انگلیسی و 30 مقاله یه صورت فارسی ارائه می شود.

وی دانشگاه کاشان را از دانشگاه های پیشرو در حوزه های پژوهشی مربوط به انرژی عنوان کرد و اظهار داشت: اولین cchpکشور و نیروگاه فتوولتاییک در این دانشگاه ایجاد شده است.

وی از حامیان و برگزار کنندگان این کنفرانس علمی در دانشگاه کاشان قدردانی کرد و افزود: این کنفرانس که با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه‌های هوشمند به صورت سالانه در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، مهمترین کنفرانس بین‌المللی برای به اشتراک‌گذاری دانش فنی و علمی کسب شده در زمینه شبکه‌های هوشمند انرژی است.

دکتر کتابی تعداد اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس را 17 نفر ذکر و خاطر نشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر حدود 700 نفر ساعت برای کمیته اجرایی زمان صرف شده است.

وی، «امنیت فیزیکی و سایبری شبکه‌های هوشمند»، «پایش، کنترل و حفاظت شبکه‌های هوشمند»، «منابع انرژی تجدیدپذیر، تولیدات پراکنده و هاب انرژی»، «برنامه‌ریزی و بهره ‌برداری ریزشبکه‌های الکتریکی»، «زیرساخت اندازه‌ گیری هوشمند و پاسخگویی بار»، «خانه و ساختمان هوشمند»، «شهر هوشمند و اینترنت اشیاء»، «حمل و نقل و وسایل نقلیه الکتریکی و اتصال آن‌ها به شبکه»، «قابلیت اطمینان و تاب‌آوری در شبکه‌های هوشمند»، «سیستم‌های اتوماسیون و مدیریت انرژی در شبکه‌های هوشمند»، «سیستم‌های مخابراتی، فناوری اطلاعات و داده‌کاوی در شبکه‌های هوشمند» و «فرهنگ سازی، قانون گذاری و تدوین استانداردها و نظام‌نامه‌های شبکه‌های هوشمند» را از جمله محورهای این کنفرانس علمی عنوان کرد.

دکتر کتابی خاطر نشان کرد: کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی از یک سو سازندگان و دانشگاهیان آخرین پیشرفت‌های خود را در حضور فعالان صنعت برق ارائه داده و از سوی دیگر، فعالان صنعت برق نیز نقشه راه خود را در راستای جهت دهی صحیح به سازندگان و محققان انتقال می‌دهند.

«برگزاری نشست‌های ارائه مقالات تخصصی (شفاهی و پوستری)»، «سخنرانی‌های کلیدی توسط محققان و صنعتگران برجسته»، «برگزاری نشست‌های علمی تخصصی با موضوعات مرتبط با شبکه‌های هوشمند انرژی»، «نمایشگاه تخصصی جانبی برای معرفی شرکت‌ها، کسب‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات مربوطه» و «برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی» از مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است.

زمان بندی ارائه مقالات

 

کلید واژه ها: کنفرانس شبکه­ های هوشمند انرژی ۹۹


نظر شما :