مراسم عقد زوج دانشجوی دانشگاه کاشان در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۹:۳۰ کد : ۱۶۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۱
مراسم عقد و پیوند آسمانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان با حضور سرپرست دانشگاه کاشان در جوار قبور سه شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد.

مراسم عقد و پیوند آسمانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان با حضور سرپرست دانشگاه کاشان در جوار قبور سه شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم معنوی پیوند مبارک نکاح "حامد نگهداری" بیست و چهار ساله دانشجوی دوره کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه کاشان و خانم "یاسمین انسان" بیست و سه ساله بر سر مزار این شهدا بسته شد.

این دانشجویان پس از تجدید میثاق و ادای احترام به شهدا و اذن تلفنی پدر عروس و قرائت خطبه عقد توسط عاقدین حجت الاسلام فلاح و حجت الاسلام محسن رحمانی کارشناس مذهبی از دفتر ولی فقیه و امام جمعه کاشان زندگی مشترک خود را شروع کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان، در حاشیه این مراسم با تبریک به این زوج جوان دانشجو گفت: جوانان باید از این زوج های جوان الگو گرفته تا ازدواج سالم و آسان در بین جوانان فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام خادمیان، این اقدام دانشجویان را مایه نشاط و برکت دانست و اظهار داشت: روح این شهدا همیشه قرین زندگی این عروس و داماد خواهد بود.

در این مراسم از طرف سرپرست دانشگاه لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی و از طرف دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری سفر معنوی مشهد مقدس به این زوج جوان اهدا شد.

مراسم مولودی خوانی و ذکر خاطره و وصایای شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم معنوی با استقبال خیل عظیمی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار شد. 



نظر شما :