اعزام بیش از 291 دانشجوی دانشگاه کاشان به مناطق عملیاتی جنوب

۱۶ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۶۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۵
اعزام بیش از 291 دانشجوی دانشگاه کاشان به مناطق عملیاتی جنوب

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از اعزام بیش از 291 نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

محمد شریف زارعی، با اشاره به اینکه 196 نفر از این دانشجویان خواهر و بقیه برادر هستند، افزود: این افراد به وسیله هفت دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: این دانشجویان از مناطق عملیاتی، شلمچه، اروند کنار، طلائیه، فکه، دهلاویه، سد کرخه، هویزه و شهرهای آبادان و اهواز و دیگر مناطق عملیاتی بازدید می کنند.

وی، هدف از اعزام اردوی راهیان نور دانشجویی را، ارتقای بصیرت عمومی و اشاعه فرهنگ ایثار در بین دانشجویان ذکر کرد و یادآورشد: این اردوها با هدف آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی و تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل وشهدا صورت می گیرد.

به گفته وی، مراسم قرائت زیارت عاشورا، برپایی نماز جماعت و بیان خاطره گویی توسط راویان دفاع مقدس و راویان تفحص شهدا، توزیع محصولات فرهنگی و تشریح مناطق عملیاتی بین دانشجویان توسط راویان دفاع مقدس از عمده برنامه های فرهنگی و معنوی اردوهای راهیان نور است.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، خاطر نشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی یادمان ها و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه های این اردوی دانشجویان بسیجی است.

اردوی راهیان نور دانشگاه کاشان از بیست و سوم تا بیست و هشتم ماه جاری ادامه دارد

نظر شما :