تکمیل، کلنگ زنی و افتتاح و نوسازی ۹ طرح آموزشی خدماتی رفاهی در دانشگاه کاشان

۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰ کد : ۱۶۸۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۱

رئیس دانشگاه کاشان گفت: عملیات تکمیل، کلنگ زنی و افتتاح و نوسازی 9 طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و استاندار اصفهان در دانشگاه کاشان طی آیینی شروع شد.

دکتر عباس زراعت خاطر نشان کرد: در این مراسم عملیات کتابخانه مرکزی دانشگاه با زیربنای 4240 متر مربع در 4 طبقه  با اعتبار 42 میلیارد ریال و مرکز همایش ملی و بین المللی دانشگاه با  2060 متر مربع و اعتبار 64 میلیارد ریال شروع شد.

وی افزود: در این آیین همچنین عملیات اجرایی مرکز آی تی دانشگاه و تامین تجهیزات ارتباطات اینترنتی با حمایت مالی مهندس پرویز منوچهری با زیربنای 1200 مترمربع شروع و کلنگ آن به زمین زده شد.

وی احداث فاز نخست تصفیه خانه دانشگاه با ظرفیت 800 متر مکعب و با هزینه 50 میلیارد ریال را از دیگر طرح ها عنوان کرد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری فاز دوم این طرح به 176 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس دانشگاه کاشان افزود: در این مراسم همچنین نوسازی سرای دانشجویی شهید امیرمنصور مازوچی دکتر عباس مازوچی با زیربنای  1700 متر مربع و ظرفیت 230 دانشجو با اعتبار 6 میلیارد ریال تکمیل و عملیات نوسازی  سرای دانشجویی نادیا شاطر کاشانی هم شروع شد.

وی شرکت نوآوری و فناوری مهندس علی سعیدی  را از یگر طرح‌های مورد بهره برداری عنوان کرد و اظهار داشت:  با به بهره برداری از این مرکز مکانی برای خلق ایده و رشد و حمایت‌های آموزشی و پژوهشی نخبگان و صاحبان ایده فراهم می شود.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد:  کلینیک سلامت حاجیه خانم صدیقه شهابیان مهندس حسین لاجوردی با مساحت یک هزار متر مربع و  اعتبار 10 میلیارد ریال در این دانشگاه  به بهره برداری رسید.

لینک انعکاس خبر در  رسانه ها:

وزارت علوم


( ۱ )

نظر شما :