اعلام آمادگی دانشگاه کاشان برای ارتباط بامتخصصان ایرانی خارج از کشور

۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷ کد : ۱۶۷۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۱

مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین‌‌‌‌المللی دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان به عنوان پایگاه تخصصی همکار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده‌ همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان ایرانی خارج از کشور است.

دکتر علیرضا جوادی افزود: مخاطبان این همکاری، دانش‌آموختگان دوره‌ی دکتری در یکی از 200 دانشگاه برتر دنیا بر اساس نظام رتبه‌بندی (رتبه‌های 201 تا 400 نیز در صورت کسب امتیاز لازم " Times/Qs" می‌توانند انتخاب شوند) و اساتید دانشگاهها و مؤسسات تحقیقاتی برتر خارج از کشور که سابقه‌ی تدریس تمام وقت در یکی از 200 دانشگاه برتر دنیا را دارند، هم می‌‌توانند باشند.

وی با اشاره به اینکه این همکاری در چارچوب دوره‌ی پسادکتری، دوره‌ فرصت مطالعاتی، همکاری با اساتید مدعو و معین و سخنرانیها و کارگاههای تخصصی قابل انجام است، خاطر نشان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این راستا هزینه‌ها و بخشی از زیرساختهای لازم را فراهم می‌آورد.

 مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان افزود: مخاطبان این ارتباط می توانند با مراجعه به سایت  https://connect.isti.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در سامانه ثبت نام و از مزایای این برنامه‌ارتباطی بهره‌مند گردند.

دکتر جوادی یادآور شد: پس از ثبت نام در سامانه، رزومه‌ی متقاضی توسط کارگروه تخصصی، بررسی و در صورت تأیید به پایگاه تخصصی همکار ارسال می‌گردد و پس از ارزیابی و تایید، همکاری دوجانبه آغاز می‌شود.

کلید واژه ها: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش‌آموختگان و متخصصان ایرانی


( ۱ )

نظر شما :