چهارمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران در دانشگاه کاشان آغاز به کار کرد

۱۹ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۶۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۴۱

چهارمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران با حضور مدیر عامل شرکت بهینه‌سازی سوخت و جمعی از پژوهشگران، محققان، صنعتگران و دانشجویان علم انرژی و سوخت سراسر کشور در دانشگاه کاشان آغاز به کار کرد.

دبیر برگزاری چهارمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران و مدیر پژوهشی دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این کنفرانس را ارائه آخرین دستاوردها و تحقیقات پژوهشی  در زمینه احتراق و سوخت ذکر کرد و افزود: برگزاری این کنفرانس‌های علمی ضمن فراهم‌آوردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، ارتباط بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی  را تقویت می‌سازد.

دکتر مجید سبزپوشانی، تئوری سوخت و احتراق، سوخت و احتراق صنعتی، موتورهای درونسوز، مدیریت و اقتصاد سوخت و احتراق، محیط زیست و ایمنی و سوخت و احتراق در بخش تجاری و مسکونی را از موضوعات این کنفرانس برشمرد.

 

 

وی، به ارسال 170 مقاله علمی از زمان فراخوان این کنفرانس به دبیرخانه به دو روش متمرکز و اینترنتی اشاره کرد و یادآورشد: از بین مقالات ارسال شده پس از بررسی هیات داوران  116 مقاله برای این کنفرانس پذیرفته شدند.

دکتر سبزپوشانی خاطر نشان کرد: در این کنفرانس 50 مقاله به صورت پوستر و بقیه مقالات به صورت شفاهی ارائه و در مجلات علمی سوخت و احتراق نیز چاپ خواهد شد.

برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.

این کنفرانس به مدت دو روز با همکاری انجمن احتراق ایران، پژوهشکده انرژی، پژوهشکده مهندسی و معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود. 


نظر شما :