مراسم جشن سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۶۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۳۵

 

 

 

مراسم جشن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه کاشان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب و ولایت ذکر کرد و گفت:  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با هدف بسط عدالت، ترویج آموزه‌های الهی و حفظ کرامت انسانی بنیان نهاده شد.

دکتر عباس کتابی، انقلاب اسلامی را بزرگ ترین نعمت برای ملت ایران دانست و افزود: حفظ استقلال، آزادی، خودباوری، روحیه اعتماد به نفس به ملت ایران و پیشرفت‌های علمی از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

 

 

سرپرست دانشگاه کاشان، به حضور گسترده مردم به خصوص دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم در راهیپمایی 22 بهمن جوابی دندان‌شکن به تحریم‌های استکبار جهانی بر علیه ایران است.

عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌های اسلام و قرآن را در جوامع مسلمان زنده کرد.

دکتر عبدالله موحدی محب، با ذکر خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی ملی را به مردم ایران هدیه داد که نمونه بارز آن هفته وحدت است که امسال همراه با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود.

 

 

وی، با تبریک سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، خاطر نشان کرد: از خود گذشتگی و انفاق بزرگترین نمود شخصیت و رفتار پیامبر اکرم (ص) بود.

اجرای  سرود، اجرای نمایش طنز( گروه هنری از اصفهان)، سایه‌بازی با دست ، مسابقه، قرعه کشی و اهداء جوایز از برنامه‌های این مراسم بود.


نظر شما :