عضو هیات علمی دانشگاه کاشان برگزیده جشنواره بین‌المللی خوارزمی شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۶۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۱۳

دکتر محمد الماسی عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه کاشان  رتبه سوم پژوهش کاربردی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی شد و جایزه  این جشنواره  را از رییس‌جمهور دریافت کرد.

 عضو هیات علمی دانشگاه کاشان با طراحی و ساخت دستگاه مغناطومتر گرادیان متناوب دوتسلا با قابلیت آنالیز forc به عنوان پژوهشگر و فناور برتر کشور معرفی و توانست برای نخستین بار جایزه جشنواره خوارزمی را از آن دانشگاه کاشان کند.

 

 

در این جشنواره 1357 طرح برای شرکت در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در 15 گرایش برق و کامپیوتر، زیست‌فناوری و علوم پایه پزشکی، مکانیک، صنایع شیمیایی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فناوری نانو، عمران، مواد، متالوژی و انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات، هوافضا، صنایع و مدیریت فناوری و علوم پزشکی به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 31 طرح شامل 23 طرح داخلی و هفت طرح خارجی و یک طرح از ایرانیان مقیم خارج از کشور به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و جمعی از دانشمندان، مبتکران، نوآوران و مخترعان داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

 

 


نظر شما :