چهارمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۲۱ دی ۱۳۹۰ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۶۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۵۲

مدیر پژوهشی دانشگاه کاشان، از برگزاری چهارمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مجید سبزپوشانی افزود: در این کنفرانس مباحث مربوط به فناوری‌های نوین و پیشرفته در زمینه سوخت و احتراق‌های صنعتی، موتورهای درونسوز، ساختمان، مدیریت در اقتصاد سوخت و احتراق و محیط زیست، مصرف بهینه سوخت و ایمنی و سوخت و احتراق در بخش تجاری و مسکونی مطرح می‌شود.

دبیر برگزاری چهارمین کنفرانس احتراق و سوخت ایران، به ارسال 170 مقاله علمی به دبیر خانه این کنفرانس اشاره کرد و اظهار داشت: از بین مقالات 110 مقاله توسط هیات داوران پذیرفته شده که  در روز برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی و پوستر ارائه خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این کنفرانس را با توجه  سال جهاد اقتصادی و حذف یارانه‌ها، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه سوخت و احتراق، فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، تقویت ارتباط بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه روش‌های موثر در بهینه‌سازی احتراق سوخت‌های فسیلی ذکر کرد.

وی، با اشاره به اینکه این کنفرانس به پیشنهاد انجمن احتراق ایران، پژوهشکده انرژی، پژوهشکده مهندسی و معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود، افزود: این کنفرانس جزء معتبرترین کنفرانس‌های تخصصی در این زمینه است و فرصتی برای آگاهی از آخرین دستاوردها در زمینه تحقیقات انجام شده، توسعه تکنولوژی سوخت و احتراق و کاربردهای آن فراهم می آورد.

دکتر سبزپوشان، ارائه مقالات علمی و صنعتی بصورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی‌های کلیدی ، نمایشگاه دستاوردهای صنعتی ، کارگ‌ه های آموزشی و میزگردهای تخصصی را از جمله برنامه‌های این کنفرانس دو روزه ذکر کرد.

این کنفرانس در روزهای 19 و 20 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

 


نظر شما :