آگهی مناقصه عمومی: ۱۰۰ دستگاه رایانه

۲۰ مهر ۱۳۸۵ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۴۶
دانشگاه کاشان در نظر دارد تعداد ۱۰۰ دستگاه رایانه مورد نیاز خود با مشخصات ذیل را از طریق مناقصه عمومی و با شرایط زیر خریداری نماید. ۱- شرکت کنندگان باید دارای شماره ثبت شرکت و یا جواز کسب و ذکر فعالیت مرتبط در زمینه خرید و فروش تجهیزات کامپیوتری باشند. و در صورت دارا بودن رتبه شرکت انفورماتیک مستندات را ارائه نمایند. ۲- پیشنهاد دهندگان باید پنج میلیون ریال (۵۰۰۰۰۰۰ ریال) به صورت نقد و یا ضمانت نامه و یا چک بانکی در وجه حساب شماره ۱۶۰۹۰۵۵۵۸۴ بانک تجارت شعبه دانشگاه کاشان به نام حساب سپرده دانشگاه کاشان واریز و اسناد مربوط را ضمیمه پیشنهاد نمایند. ۳- مبلغ پیشنهادی فروشندگان باید به عدد و حروف در فرم آگهی مناقصه خوانا نوشته و ذیل آن را امضاء نمایند. ۴- پیشنهاد دهندگان باید رعایت قانون مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی را بنمایند. ۵- کلیه قطعات و تجهیزات باید بر اساس مشخصات و جزئیات فنی که در فرم استعلام می باشد مطابقت و حداقل بمدت یکسال توسط برنده مناقصه گارانتی گردد.انجام تعهدات گارانتی ظرف مدت سه هفته از گزارش در محل دانشگاه خواهد بود. ۶- کلیه شرکت کنندگان در مناقصه باید مدارک مربوط را داخل پاکت سربسته و لاک و مهر شده حداکثر تا تاریخ ۳۰مهرماه ۸۵ به مدیریت پشتیبانی دانشگاه کاشان تحویل نمایند و رسید دریافت نمایند. ۷- دانشگاه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار خواهد بود و به پیشنهاداتی که ناقص، مشروط، ‌نامفهوم،‌ مخدوش، ‌فاقد سپرده برگ پیشنهادی باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۸- کلیه هزینه های درج آگهی مناقصه بعهده برنده مناقصه خواهد بود. ۹- پیشنهادات واصله حداکثر ۴۸ ساعت پس از اتمام مهلت شرکت در مناقصه باز و قرائت خواهد شد. ۱۰- سپرده نفرات اول دوم و سوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول باقی خواهد ماند چنانچه نفرات اول دوم سوم به ترتیب ظرف مدت یک هفته خودداری نمایند سپرده آنها بسود دانشگاه ضبط خواهد شد. ۱۱- فروشندگان جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه میتوانند در ساعات اداری به واحد پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند. ۱۲- تحویل کلیه رایانه ها منحصرا در صورت تایید فنی آن توسط واحد رایانه و اطلاع رسانی دانشگاه صورت خواهد پذیرفت و در صورت عدم مطابقت خصوصیات و مشخصات هر یک از قطعات با نمونه اعلام شده از تحویل و ادامه قرارداد جلوگیری خواهد شد. ۱۳- شیوه پرداخت و تسویه حساب، ۳۰% پیش پرداخت در قبال ضمانت معتبر و مابقی پس از تحویل رایانه ها و تایید مرکز رایانه و اطلاع رسانی ۱۴- بابت ضمانت گارانتی یکساله و حسن انجام کار معادل ۱۰% از مبلغ قرارداد بصورت چک معتبر نزد دانشگاه کاشان باقی خواهد ماند. ۱۵- فروشنده موظف خواهد بود پس از انعقاد قرارداد حداکثر ظرف مدت دو هفته کلیه دستگاههای مورد قرارداد را به دانشگاه تحویل نماید. فرم مشخصات قطعات مورد مناقصه قیمت قطعه نوع گارانتی مشخصات قطعه نام قطعه BOX INTEL PENTIUM ۴ PROCESSOR ۵۳۱+ ۳GHZ (LGA۷۷۵, ۱MB L۲, FSB ۸۰۰MHZ) CPU آواژنگ GIGABYTE GA-۸I۸۶۵PE۷۷۵-G-RH M.B الماس ۵۱۲MB(۲*۲۵۶MB) DDR۴۰۰MHZ KINGSTONE RAM آواژنگ GIGABYTE GV-R۹۲۵۱۲۸DE VGA سازگار ارقام ۸۰GB MAXTOR PLUS H.D.D MTC ASUS ۴۰X CD-DRIVE ۱.۴۴ MB NEC F.D.D سبز GREEN Midi۲۰۰۲(GP۳۰۰A) CASE مادیران ۱۷"LG FLATRON EZ T۷۳۰BH MONITOR فراسو FARASSOO FCR-۸۷۰۰ KEYBOARD فراسو FARASSOO FOM-۱۳۳۰ MOUSE قیمت نهایی : محل مهر و امضای شرکت: مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه رتبه شرکت انفورماتیک فیش بانکی سابقه شرکت تکمیل فرم درخواست شرکت در مناقصه برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: مرکز رایانه (۲۴۸۲) ۵۵۵۵۳۳۳ – ۰۳۶۱ اداره پشتیبانی: (۲۲۴۰) آدرس: کاشان- بلوار قطب راوندی – دانشگاه کاشان – مدیریت پشتیبانی دریافت فرم درخواست شرکت در مناقصه

دانشگاه کاشان در نظر دارد تعداد 100 دستگاه رایانه  مورد نیاز خود با مشخصات ذیل را از طریق مناقصه عمومی و با شرایط زیر خریداری نماید.

 

1- شرکت کنندگان باید دارای شماره ثبت شرکت و یا جواز کسب و ذکر فعالیت مرتبط در زمینه خرید و فروش تجهیزات کامپیوتری باشند. و در صورت دارا بودن رتبه شرکت انفورماتیک مستندات را ارائه نمایند.

پیشنهاد دهندگان باید پنج میلیون ریال (5000000 ریال) به صورت نقد و یا ضمانت نامه و یا چک بانکی در وجه حساب شماره 1609055584 بانک تجارت شعبه دانشگاه کاشان به نام حساب سپرده دانشگاه کاشان واریز و اسناد مربوط را ضمیمه پیشنهاد نمایند.

مبلغ پیشنهادی فروشندگان باید به عدد و حروف در فرم آگهی مناقصه خوانا نوشته و ذیل آن را امضاء نمایند.

پیشنهاد دهندگان باید رعایت قانون مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی را بنمایند.

کلیه قطعات و تجهیزات باید بر اساس مشخصات و جزئیات فنی که در فرم استعلام می باشد مطابقت و حداقل بمدت یکسال توسط برنده مناقصه گارانتی گردد.انجام تعهدات گارانتی ظرف مدت سه هفته از گزارش در محل دانشگاه خواهد بود.

کلیه شرکت کنندگان در مناقصه باید مدارک مربوط را داخل پاکت سربسته و لاک و مهر شده حداکثر تا تاریخ 30مهرماه 85 به مدیریت پشتیبانی دانشگاه کاشان تحویل نمایند و  رسید دریافت نمایند.

دانشگاه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار خواهد بود و به پیشنهاداتی که ناقص، مشروط، ‌نامفهوم،‌ مخدوش، ‌فاقد سپرده برگ پیشنهادی باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کلیه هزینه های درج آگهی مناقصه بعهده برنده مناقصه خواهد بود.

پیشنهادات واصله حداکثر 48 ساعت پس از اتمام مهلت شرکت در مناقصه باز و قرائت خواهد شد.

 سپرده نفرات اول دوم و سوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول باقی خواهد ماند چنانچه نفرات اول دوم سوم به ترتیب ظرف مدت یک هفته خودداری نمایند سپرده آنها  بسود دانشگاه ضبط خواهد شد.

فروشندگان جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه میتوانند در ساعات اداری به واحد پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.

تحویل کلیه رایانه ها منحصرا در صورت تایید فنی آن توسط واحد رایانه و اطلاع رسانی دانشگاه صورت خواهد پذیرفت و در صورت عدم مطابقت خصوصیات و مشخصات هر یک از قطعات با نمونه اعلام شده از تحویل و ادامه قرارداد جلوگیری خواهد شد.

شیوه پرداخت و تسویه حساب، 30% پیش پرداخت در قبال ضمانت معتبر و مابقی پس از تحویل رایانه ها و تایید مرکز رایانه و اطلاع رسانی

بابت ضمانت گارانتی یکساله و حسن انجام کار معادل 10%  از مبلغ قرارداد بصورت چک معتبر نزد دانشگاه کاشان باقی خواهد ماند.

فروشنده موظف خواهد بود پس از انعقاد قرارداد حداکثر ظرف مدت دو هفته کلیه دستگاههای مورد قرارداد را به دانشگاه تحویل نماید.

 

مشخصات قطعات مورد مناقصه

 

قیمت  قطعه

نوع گارانتی

مشخصات قطعه

نام قطعه

BOX

INTEL PENTIUM 4 PROCESSOR  531+ 3GHZ

(LGA775, 1MB L2, FSB 800MHZ)

CPU

آواژنگ

GIGABYTE  GA-8I865PE775-G-RH

M.B

الماس

512MB(2*256MB) DDR400MHZ KINGSTONE

RAM

آواژنگ

GIGABYTE  GV-R925128DE

VGA

سازگار ارقام

80GB MAXTOR  PLUS

H.D.D

MTC

ASUS 40X

CD-DRIVE

1.44 MB NEC

F.D.D

سبز

GREEN Midi2002(GP300A)

CASE

مادیران

17"LG FLATRON EZ T730BH

MONITOR

فراسو

FARASSOO FCR-8700

KEYBOARD

فراسو

FARASSOO FOM-1330

MOUSE

قیمت نهایی :

                                                                                                                                           

                                                                                                                                                  محل مهر و امضای شرکت:

 

 

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه

رتبه شرکت انفورماتیک

فیش بانکی

سابقه شرکت

تکمیل فرم درخواست شرکت در مناقصه

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

مرکز رایانه (2482) 5555333 – 0361

اداره پشتیبانی: (2240)

آدرس: کاشان- بلوار قطب راوندی – دانشگاه کاشان – مدیریت پشتیبانی

 

دریافت فرم درخواست شرکت در مناقصه

 

 

 


نظر شما :