همکاران گرامی!جهت عضویت در بیمه تکمیلی درمان هر چه زودتر اقدام نمایید

۱۷ مهر ۱۳۸۵ | ۱۲:۰۵ کد : ۱۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۸۰
بدینوسیله به اطلاع کلیه همکاران گرامی می رساند با توجه به موافقت دانشگاه و پیگیری های بعمل آمده و در راستای رفاه آسایش و امنیت خانواده معزز همکاران کلیه پرسنل (رسمی و پیمانی) تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ می باشند. شایان ذکر است شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در مقایسه با سایر شرکت ها از میزان بالاتری از تعهدات برخوردار می باشدو ضمن اینکه شرایط ویژه و انحصاری برای دانشگاه کاشان در نظر گرفته شده است لذا همکاران محترم جهت تکمیل فرم و دریافت بروشور به مدیریت پشتیبانی مراجعه و در غیر اینصورت انصراف خود را کتبا تا تاریخ ۱/۹/۸۵ به این مدیریت اعلام نمایند. سایر ویژگی ها: ۱. حذف مدت انتظار ۲. سرانه بیمه برای هر نفر ۴۱۱۵۰ ریال می باشد که با توجه به موافقت مدیریت دانشگاه میزان ۵۰٪ این مبلغ را دانشگاه برای هر خانواده (حداکثر ۵ نفر با بیمه گزار اصلی و افراد تحت تکفل) پرداخت می نماید. ۳. از جمله تعهدات بیمه گر که ویژه پرسنل دانشگاه کاشان می باشد هزینه های آزمایشگاه تا سقف ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال برای هر نفر قابل پرداخت می باشد. ۴. همکاران محترم جهت تسویه حساب و دریافت فاکتورهای خود می توانند به دفتر شرکت واقع در خ باباافضل جنب شرکت آب و فاضلاب مراجعه و اقدام نمایند. ۵. ضمنا با توجه به موافقت شرکت و دانشگاه مقرر گردید یک نفر از کارشناسان شرکت بیمه آتیه سازان حافظ جهت پاسخگویی به سووالات و رفع مشکلات کارکنان روزهای دوشنبه هر هفته در دفتر امور رفاهی حضور خواهند داشت. مدیر پشتیبانی

بدینوسیله به اطلاع کلیه همکاران گرامی می رساند با توجه به موافقت دانشگاه و پیگیری های بعمل آمده و در راستای رفاه  آسایش و امنیت خانواده معزز همکاران کلیه پرسنل (رسمی و پیمانی) تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ می باشند.

شایان ذکر است شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در مقایسه با سایر شرکت ها از میزان بالاتری از تعهدات برخوردار می باشدو ضمن اینکه شرایط ویژه و انحصاری برای دانشگاه کاشان در نظر گرفته شده است لذا همکاران محترم جهت تکمیل فرم و دریافت بروشور به مدیریت پشتیبانی مراجعه و در غیر اینصورت انصراف خود را کتبا تا تاریخ 1/9/85 به این مدیریت اعلام نمایند.

سایر ویژگی ها:

1. حذف مدت انتظار

2. سرانه بیمه برای هر نفر 41150 ریال می باشد که با توجه به موافقت مدیریت دانشگاه میزان 50٪  این مبلغ را دانشگاه برای هر خانواده (حداکثر 5 نفر با بیمه گزار اصلی و افراد تحت تکفل) پرداخت می نماید.

3. از جمله تعهدات بیمه گر که ویژه پرسنل دانشگاه کاشان می باشد هزینه های آزمایشگاه تا سقف 000/000/1 ریال برای هر نفر قابل پرداخت می باشد.

4. همکاران محترم جهت تسویه حساب و دریافت فاکتورهای خود می توانند به دفتر شرکت واقع در خ باباافضل جنب شرکت آب و فاضلاب مراجعه و اقدام نمایند.

5. ضمنا با توجه به موافقت شرکت و دانشگاه مقرر گردید یک نفر از کارشناسان شرکت بیمه آتیه سازان حافظ جهت پاسخگویی به سووالات و رفع مشکلات کارکنان روزهای دوشنبه هر هفته در دفتر امور رفاهی حضور خواهند داشت.

مدیر پشتیبانی


( ۱ )

نظر شما :