بهره‌برداری از یک بلوک خوابگاهی با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

۰۴ مهر ۱۳۸۵ | ۱۵:۵۳ کد : ۱۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۶۵
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مهندس آرش قندچی مدیر کل عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و مسئولان دانشگاه کاشان و جمعی از دانشجویان جدید الورود، بلوک خوابگاهی ۸ خواهران در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه کاشان با ظرفیت اسکان ۲۵۰ دانشجو به بهره‌برداری رسید. برای ساخت این بلوک خوابگاهی ۶ میلیارد ریال هزینه شده است و شامل ۶۱ اتاق ۴ نفره و ۳ اتاق دو نفره، موتورخانه، نمازخانه، سالن مطالعه، اتاق تلویزیون و با تجهیزات کامل اسکان (تخت، یخچال، موکت، میز و صندلی و پرده) می‌باشد. خاطرنشان می‌سازد با بهره‌برداری از این واحد خوابگاهی جمعاً بیش از ۲ هزار دانشجو در مجموعه خوابگاه‌های ملکی و خودگردان دانشگاه کاشان اسکان دارند.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مهندس آرش قندچی مدیر کل عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و مسئولان دانشگاه کاشان و جمعی از دانشجویان جدید الورود، بلوک خوابگاهی 8 خواهران در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه کاشان با ظرفیت اسکان 250 دانشجو به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این بلوک خوابگاهی 6 میلیارد ریال هزینه شده است و شامل 61 اتاق 4 نفره و 3 اتاق دو نفره، موتورخانه، نمازخانه، سالن مطالعه، اتاق تلویزیون و با تجهیزات کامل اسکان (تخت، یخچال، موکت، میز و صندلی و پرده) می‌باشد.

خاطرنشان می‌سازد با بهره‌برداری از این واحد خوابگاهی جمعاً بیش از 2 هزار دانشجو در مجموعه خوابگاه‌های ملکی و خودگردان دانشگاه کاشان اسکان دارند.


نظر شما :