آگهی جذب نیروی انسانی به صورت قراردادی در دانشگاه کاشان

۲۰ مهر ۱۳۹۰ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۵۲۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۴۱۲
آگهی جذب نیروی انسانی به صورت قراردادی دانشگاه کاشان در نظر دارد نسبت به تأمین نیاز خویش به تعدادی نیروی انسانی در زمینه کارشناس رایانه با گرایش نرم افزار از طریق برگزاری آزمون کتبی تخصصی و مصاحبه تخصصی و گزینش اقدام نماید. لذا، واجدین شرایط، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۹۰/۷/۲۶مهلت دارند نسبت به ارسال مدارک موردنظر صرفا به آدرس ایمیل Azmoon@kashanu.ac.ir اقدام نماید. واجدین شرایط شرکت در آزمون:مرد یا زن متولدین سال ۱۳۶۰ و بالاتر دارا بودن مدرک تحصیلی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار با حداقل معدل عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع بالاتر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان سکونت در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل (و حومه دو شهرستان) مدارک موردنیاز: اسکن مدرک کارشناسی اسکن یک عدد عکس جدید ۴×۳ رنگی اسکن کارت ملی اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (پشت و رو) درج آدرس محل سکونت و تلفن همراه برای تماس در ذیل تصویر مدرک تحصیلی ارسالی مسئولیت صحت و سقم مدارک ارسال شده به عهده داوطلب خواهد بود (چنانچه در هر مرحله از جذب خلاف آن ثابت شود، بکارگیری یا قرارداد منعقده با پذیرفته شده لغو خواهد شد). برای شرکت در آزمون کتبی، داوطلبان می بایست رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۲۹/۷/۹۰ در محل دانشگاه کاشان به آدرس کیلومتر ۶ بلوار قطب راوندی حضور داشته باشند. (کارت شرکت در آزمون در روز آزمون توزیع می شود) این آگهی در سایت دانشگاه کاشان به آدرس kashanu.ac.ir درج شده است. معاونت اداری و مالی دانشگاه کاشان

 


آگهی جذب نیروی انسانی به صورت قراردادی

 

دانشگاه کاشان در نظر دارد نسبت به تأمین نیاز خویش به تعدادی نیروی انسانی در زمینه کارشناس رایانه با گرایش نرم افزار از طریق برگزاری آزمون کتبی تخصصی و مصاحبه تخصصی و گزینش اقدام نماید. لذا، واجدین شرایط، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 26/7/90 مهلت دارند نسبت به ارسال مدارک موردنظر صرفا به آدرس ایمیل Azmoon@kashanu.ac.ir اقدام نمایند.

 

واجدین شرایط شرکت در آزمون:

1-      مرد یا زن متولدین سال 1360 و بالاتر

2-      دارا بودن مدرک تحصیلی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار با حداقل معدل 14

3-      عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع بالاتر

4-      کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان

5-      سکونت در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل (و حومه دو شهرستان)

 

مدارک موردنیاز:

1-      اسکن مدرک کارشناسی

2-      اسکن یک عدد عکس جدید 4×3 رنگی

3-      اسکن کارت ملی

4-      اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (پشت و رو)

5-      درج آدرس محل سکونت و تلفن همراه برای تماس در ذیل تصویر مدرک تحصیلی ارسالی

*مسئولیت صحت و سقم مدارک ارسال شده به عهده داوطلب خواهد بود (چنانچه در هر مرحله از جذب خلاف آن ثابت شود، بکارگیری یا قرارداد منعقده با پذیرفته شده لغو خواهد شد).

**برای شرکت در آزمون کتبی، داوطلبان می بایست رأس ساعت 8 صبح روز جمعه مورخ 90/7/29 در محل دانشگاه کاشان به آدرس کیلومتر 6 بلوار قطب راوندی حضور داشته باشند. (کارت شرکت در آزمون در روز آزمون توزیع می شود)

*** این آگهی در سایت دانشگاه کاشان به آدرس kashanu.ac.ir درج شده است.

 

 

معاونت اداری و مالی دانشگاه کاشان

 

 

 


( ۳ )

نظر شما :