همزمان با روز دانشجو، دانشجویان برگزیده دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۴ آذر ۱۳۸۹ | ۱۸:۴۳ کد : ۱۲۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۵۶

 

 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: دانشجویان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید به سلاح بصیرت و ایمان به خدا مسلح باشند.

 

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، روز یکشنبه در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه آموزشی این دانشگاه در محل تالار فیض، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که جبهه اصلی جنگ نرم دانشگاه‌های کشور هستند اظهار داشت:در این میدان دانشجویان افسران و استادان و کارکنان دانشگاه فرماندهان جنگ نرم هستند.

 

وی افزود: از آنجا که دشمنان و استکبار جهانی در طول تاریخ هیچ وقت نتوانستند با جنگ سخت ومبارزه مسلحانه بر شیعیان و ملت مسلمان ایران پیروز شوند، امروز جنگ نرم را برعلیه نظام ما شروع کرده‌اند.

 

به گفته وی، امروز دشمن از اینکه دانشجویان و استادان در خدمت نظام جمهوری اسلامی هستند و برای پیشرفت کشور خود در تلاش هستند نگرانند.

 

رئیس دانشگاه کاشان، به اقدام تروریستی دشمن و هدف قرار دادن استادان دانشگا ه ها اشاره کرد و افزود: این ترورها نشانه استیصال استکبار جهانی است و با این حرکت‌ها می‌خواهند که جامعه علمی کشورها را از رسیدن به توسعه علمی کشور بازدارند.

 

ساداتی‌نژاد، جهاد علمی و نهضت نرم افزاری را وظیفه دانشجویان دانست و اظهار داشت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان با دانایی محوری و اقتدار علمی و تلاش و همت مضاعف می‌توانند با دشمن مبارزه کنند و در جنگ نرم دشمن پیروز شوند.

 

وی، به نامگذاری 16 آذر به عنوان روز دانشجو اشاره کرد و افزود: جنبش دانشجویی همیشه با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم، مسیر اصلی خود را انتخاب و از اسلام دفاع کرده‌اند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی این دانشگاه از 16 آذر سال گذشته تاکنون گفت: این فعالیت‌ها کارکرد وفعالیت‌های مجموعه دانشگاه و دانشجویان در سال همت مضاعف‌، کار مضاعف است که نشانگر توسعه در بخش‌های مختلف دانشگاه و سعی و تلاش وافر دانشگاهیان در رسیدن به اهداف کلان دانشگاه است.

 

 

 

 

دراین مراسم از 200 نفر از دانشجویان رتبه‌های اول و دوم هر رشته گرایش ورودی سال‌های 86، 87 و 88 و ممتازان المپیاد، شاهد و ایثارگر، برتر فرهنگی، ورزشی و رتبه‌های برتر سازمان سنجش تجلیل شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :