قابل توجه خریداران محترم زمین نیاسر

۱۳ آذر ۱۳۸۹ | ۱۷:۳۵ کد : ۱۲۰۳ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۸۵۸

 

با سلام و دعای خیر؛

   احتراما، باتوجه به ایجاد وقفه در واگذاری زمین مجموعه هیم از طرف شهرداری نیاسر، مطالبی را جهت آگاهی و اطلاع از کم و کیف پی گیری های انجام شده به صورت خلاصه خدمت عزیزان ذینفع به عرض  می رسانیم:

   بعد از تغییر شهردار نیاسر ، واگذاری زمین هیم  با مخالفت تعدادی از اعضای شورای جدید  شهر نیاسر  روبرو شد که این موضوع با هماهنگی های متعدد با رئیس و شرکت در جلسات شورا و گوشزد کردن قرارداد فی مابین به شهردار نیاسر و موافقت شهردار جدید جلب و سپس موافقت شورا کسب گردید آنگاه  رفع مشکل و بلامانع بودن کارشناسی منطقه کوه هیم توسط کارشناسان مسکن و شهرسازی انجام شد و موضوع مجددا در دستور کار شهرداری قرار گرفت و پی گیری های لازم توسط شهرداری و این تعاونی از طریق اداره کل مسکن وشهرسازی، استانداری و فرمانداری... انجام شد.

   جلسات متعددی با فرماندار کاشان و مسئول مسکن وشهرسازی کاشان و مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان با حضور هیئت مدیره تعاونی مسکن دانشگاه انجام شد که بالاخره جلب رضایت اداره کل مسکن و شهرسازی استان اصفهان با واگذاری زمین مربوطه به شهرداری حاصل گردید.

  در ادامه مقرر شد کارشناسان  نظام مهندسی استان اصفهان نسبت به برآورد قیمت زمین اقدام نمایند لذا  این موضوع در سه مرحله انجام شد ودر نهایت واگذاری زمین منوط به استعلام از جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و سازمان آب گردید.

   استعلام جهاد کشاورزی مبنی بر موافقت با تغییر کاربری زمین و واگذاری آن به شهرداری اخذ شده است.

 میراث فرهنگی در ابتدا مخالفت خود را به دلیل تاریخی بودن کوه هیم اعلام کرد که این موضوع باعث شد تا مجدداً پیگیری ها و مذاکرات زیادی انجام و موافقت میراث فرهنگی با تغییر کاربری اخذ شود که خوشبختانه این موافقت نیز کسب شده است.

   در حال حاضر بایستی سازمان آب با آبرسانی به شهرک موافقت نماید که موضوع توسط شهرداری نیاسر و این تعاونی در حال پی گیری است. با خواست خداوند پس از موافقت سازمان آب کاشان جهت تأمین آب مجموعه واگذاری زمین و انتقال سند از مسکن و شهرسازی به شهرداری نیاسر میسور خواهد گردید.

   به اطلاع می رساند شهرداری نیاسر جهت تسریع در این کار با پیمانکار انعقاد قرارداد کرده تا +این موضوع با موفقیت به اتمام برسد.

   همچنین تعاونی مسکن دانشگاه موضوع را با جدیت پی گیری می نماید لکن ممکن است طولانی شدن فرآیند حل مشکل موجب دلسردی خریداران و یا ایجاد ذهنیت کم کاری گشته باشد حال آنکه تعاونی مسکن، وظیفه و تکلیف خود را تا پایان واگذاری زمین ها منظور خواهد داشت.

باتشکر

عباس طحانی

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :