آغاز ثبت نام چهاردهمین مراسم ازدواج دانشجویی

۱۳ آذر ۱۳۸۹ | ۱۷:۲۵ کد : ۱۲۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۷۷

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: ثبت نام زوج های دانشجو در چهاردهمین مراسم ازدواج دانشجویی از چهارم آذر تا چهارم دی ماه سال جاری به مدت یک ماه انجام می شود.

حجت الاسلام عباس خادمیان افزود : زوج هایی که از تاریخ 31/6/88 تا تاریخ 31/6/89 ازدواج    کرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.nahad.ir یا www.reg89.ezdevaj.nahad.ir ثبت نام نمایند وی گفت‌ : مزدوجین حتما به هنگام ثبت نام حتما در قسمت لینک استان ها ، کاشان را وارد نمایند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه های منطقه کاشان ادامه داد : دانشجویان ملزم هستند یک هفته پس از ثبت نام مدارک خود را به دفتر نهاد دانشگاه متنوع خود ارائه نمایند.

به گفته وی مدارک مورد نیاز برای تایید صحت ثبت نام ، اصل و کپی عقد نامه ، اصل و کپی شناسنامه زوجین ، اصل و کپی کارت ملی زوجین ، اصل و کپی کارت دانشجویی ، پرینت فرم ثبت نام اینترنتی می باشد.

خادمیان ، شعار چهاردهمین ازدواج دانشجویی را "ازدواج بهنگام آسان ، آگاهانه و پایدار" خواند و افزود : در صورتی که هر دو زوج دانشجو باشند تنها در یک دانشگاه می توانند ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است دبیر خانه ستاد ازدواج دانشجویی شهرستان کاشان در دانشگاه کاشان مستقر می باشد و مراکز دانشگاهی شهرستان های کاشان ، آران و بیدگل و نطنز را تحت پوشش دارد.

 

 

 

 

 

 


نظر شما :