بیانیه ریاست دانشگاه کاشان در خصوص حمله تروریستی به اساتید فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی

۰۹ آذر ۱۳۸۹ | ۱۲:۱۵ کد : ۱۱۹۱ پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۸۶

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

بار دیگر دستان پلید استکبار، حرمت قلم و اندیشه و دانش را شکستند و با ترور ناجوانمردانه دو تن از اساتید هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی، رذالت و سنگدلی خود را به جهانیان اثبات کردند.

 

بدون شک چنین اقدامات مذبوحانه‌ای، نه تنها کوچکترین خللی در توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد، بلکه جوانان شهادت طلب این مرز و بوم را در تلاش برای افتخارآفرینی و فتح قله‌های علم و دانش مصمم‌تر خواهد کرد.

 

گویی دشمنان نظام و انقلاب نمی‌خواهند باور کنند که ایران اسلامی سرشار از شهریاری‌ها  عباسی‌هاست و با شهادت هر گلی از بوستان وطن، هزاران شاخه گل از گوشه و کنار، با همت و تلاش مضاعف جای خالی آنان را پر خواهند کرد.

 

به حول و قوه الهی، دشمنان انقلاب و نظام این خیال خام و آرزوی واهی خود را به گور خواهند برد که با اقداماتی از این دست، ایران و ایرانی را در راه رسیدن به اوج قله تکنولوژی هسته‌ای باز دارند و همانگونه که بارها و بارها در مواجهه با چنین اقدامات سخیفی اثبات شده است جوان ایرانی با تکیه بر شعار ما می‌توانیم و با توکل و اتکال به قدرت لایزال الهی، فردا روزی به کوری چشم بدخواهان و معاندان نظام، تکنولوژی هسته‌ای را به طور کامل تحت تسلط خود در خواهد آورد.

 

آری، دیروز علیمحمدی‌ها و امروز شهریاری‌ها و عباسی‌ها و فردا دیگران و دیگران مورد هجوم وحشیانه و ددمنشانه دشمنان انقلاب قرار می‌گیرند و جالب و البته تأسف‌برانگیز، سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و فریب خوردگان داخلی که نه تنها در برابر اینگونه اقدامات به کنجی می‌خزند و خون به ناحق ریخته شده حامیان انقلاب را نادیده می‌گیرند، بلکه عاملین این اقدامات را با صدور قطعنامه‌ها بر علیه ایران اسلامی همراهی می‌کنند.

 

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان، شهادت استاد دانشمند و حامی ولایت دکتر مجید شهریاری را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و رئیس جمهور مردمی جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد و ملت شهیدپرور ایران و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند منان آمرزش و غفران الهی را برای این بزرگوار مسئلت می‌نمایم.

 

 

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

رئیس دانشگاه کاشان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما :