تودیع و معارفه مدیران امور مالی و برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه کاشان

۰۹ آذر ۱۳۸۹ | ۱۱:۴۸ کد : ۱۱۹۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۳۳

 

 

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور مالی و مدیر برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان روز یکشنبه 7/8/89 در سالن اجتماعات دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه کاشان، در این مراسم با اشاره به تصویب سند چشم انداز این دانشگاه گفت: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در این سند که تهیه و تدوین آن با دوسال زمان نظر کلیه مدیران، شورای دانشگاه، هیات رییسه، اساتید و کارمندان دانشگاه انجام شده است، همکاری تمامی مجموعه دانشگاه لازم است.

 

وی اظهار داشت: این مجموعه که ماحصل تفکر مجموعه دانشگاه است میثاق نامه ای برای دانشگاهیان است که باید همه در مسیر آن حرکت کنند.

 

وی گفت: برای رسیدن به این سند چشم انداز و اینکه دانشگاه کاشان در مدت 14 سال باید جزء پنج دانشگاه برتر ایران باشد عزم جدی، همت مضاعف و کارمضاعف و پشتکار همه دانشگاهیان این دانشگاه لازم است.

 

رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این سند باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این سند و صعود به این قله رفیع سال 1404، نیاز به فکر، ابتکار و منابع انسانی جدید است.

 

وی اظهار دشت: برای موفقیت و رسیدن به این چشم اندازدر مدت زمان 14 سال، مدیران دانشگاه باید استراتژیک باشند و کارمندان، استادان با نگاه و فکر ملی و فراملی در راستای رسیدن و موفقیت به این افق حرکت کنند.

 

ساداتی نژاد، نظم بخشی، سازمان دهی و برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت‌های مختلف دانشگاه را لازم دانست و افزود: با این سرمایه انسانی و پتانسیل‌های موجود دانشگاه باید حداکثر استفاده را برای رسیدن به این افق داشته باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، با قدردانی از مدیران قبلی امور مالی و برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه که در مدت تصدی شان فعالیت‌های درخشانی را برای دانشگاه ترسیم کردند از مدیران جدید هم خواست تا با تعامل و استفاده از تجربیات یکدیگر تلاش لازم را جهت ساماندهی و نظم بخشی در مسئولیت‌های مربوطه خود داشته باشند و افق روشنی را برای دانشگاه  در راه به این سند ترسیم نمایند.

 

 

 محمد عصاری مدیر قبلی توسعه و برنامه ریزی دانشگاه هم در این نشست فعالیت در این حوزه را بسیار سخت دانست و گفت: این جایگاه مغز متفکر دانشگاه و مجموعه‌ای فرا دستی و تصمیم‌ساز است که برای موفقیت آن نیاز به همکاری همه دانشگاهیان است.

 

 

محسن صفوی مدیر قبلی امور مالی دانشگاه هم ، نظم دهی امور مالی، کنترل هزینه ها، پرداخت طلب دانشجویان شبانه، سرعت بخشی ، دقت و اطمینان در امور مالی را از جمله اقدامات انجام شده در زمان تصدی خود ذکر کرد.

 

 

حمیدرضا طاهرزاده‌فرد، مدیر جدید امور مالی هم ثبت و ضبط اموال را از جمله برنامه‌های آتی خود خواند و اشاره کرد و افزود: ایجاد چند اداره در قسمت امور مالی و تعامل با حوزه‌های دیگر اداری و پشتیبانی و طرح و برنامه دانشگاه برای موفقیت در این حوزه لازم است.

 

در این نشست حمیدرضا طاهرزاده فرد، به عنوان مدیر جدید امور مالی و سیدمحسن صفوی به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه معرفی و از زحمات محمد عصاری و سید محسن صفوی به ترتیب مدیران قبلی برنامه‌ریزی و توسعه و امور مالی دانشگاه قدردانی شد.

 

 

 

 


نظر شما :