جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۵ آبان ۱۳۸۹ | ۱۶:۳۴ کد : ۱۱۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۳۶

 

 

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه کاشان در تالار آزادی برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه کاشان بااعلام خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود گفت: سیاست دانشگاه کاشان بر اساس حرکت به سمت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی بوده و پذیرش قریب به 400 دانشجو در سال جاری نیز موید این مطلب است.

 

سیدجواد ساداتی نژاد در ادامه عنصر اصلی قدرت در دنیای امروز را برخورداری از علم و دانش برشمرد و افزود: پیشرفت علمی ایران در سی سال اخیر اصلی ترین دلیل ترس و دلهره دشمنان انقلاب بوده و تمام توطئه های دشمنان برای خنثی کردن این جهش علمی می باشد.

 

 

وی با اشاره به سابقه درخشان ایران در معرفی و پرورش چهرهای علمی در سطح جهان افزود: وجود چهره های علمی همچون غیاث الدین جمشید کاشانی و دیگران به ما این امیدواری را می دهد که بتوانیم با تکیه بر سابقه درخشان علمی ایران و تلاش در بستر مناسبی که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی برای دانشجویان فراهم شده است، به سمت فتح قله های افتخار علمی قدم برداریم که البته این روند شاید چندین سال نیز طول بکشد.

 

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد توجه و رویکرد ویژه به مشکلات و معظلات موجود در کشور و بویژه منطقه کاشان را از اولویتهای طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه کاشان برشمرد و از دانشجویان خواست در انتخاب پروژه های خود تلاش برای رفع و حل این مشکلات مدنظر داشته باشند.

 

گفتنی است در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان برگزار شد تنی چند از مسئولین و مدیران دانشگاهی نیز توضیجات مختصری را ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :