پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز پزشک

۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۹ کد : ۱۱۵۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۹

جناب آقای دکتر سید علیرضا مروجی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق و سلامت و با تسلیت ایام محرم الحرام؛ بدینوسیله یکم شهریور روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی بوعلی سینا و «روز پزشک» را خدمت حضرتعالی و همه همکاران محترم گرامی‌باد می‌گویم.

پزشکان از آنجا که ضامن سلامت جامعه و درمانگر آلام انسان‌ها هستند از دیرباز تاکنون در همة جوامع و همة زمان‌ها مورد تکریم و تجلیل همگان بوده‌اند.

پزشکی رسالتی آسمانی است که هر لحظة آن با خلق جلوه‌هایی از نوع دوستی و ایثار و مهرورزی همراه است. اما بی‌شک دورة کرونازدة امروز بیش و پیش از هر زمان دیگری قدر و قیمت پزشکان و کادر بهداشت ودرمان را برای مردمان سراسر گیتی نمایان ساخت. به راستی شکوه اعتقاد و پایمردی و گذشت را در این دوره، در جای جای مراکز درمانی دنیا و به ویژه میهن اسلامی می‌توان به نظاره نشست که پزشکان و کادر درمانی جان خود را ارزانی سلامت هم نوعان می‌کنند. حتماً نام شما در زمرة مجاهدان فی سبیل‌الله ثبت و ضبط خواهد شد.

بدینوسیله با بزرگداشت این روز، از خداوند متعال سلامت و سعادتمندی همواره جنابعالی و همة همکاران محترم در شبکه بهداشت و درمان منطقه کاشان را مسئلت دارم و برای روح شهدای مدافع سلامت به ویژه شهید عزیز دکتر مجید فرهاد علو درجات را طلب می‌نمایم.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه


( ۱ )

نظر شما :