فاز نخست سازمان مرکزی دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید

۱۰ مهر ۱۳۸۹ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۱۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۱۹

 

                     

 

فاز نخست سازمان مرکزی دانشگاه کاشان با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به بهره برداری رسید.

 

رئیس دانشگاه کاشان، زیر بنای کل این ساختمان را پنج هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: فاز نخست این ساختمان با زیر بنای سه هزار مترمربع در چهارطبقه با 65 اتاق افتتاح شده است.

 

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه این پروژه به صورت امانی توسط مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه و بودجه منابع دولتی و درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین شده افزود: برای فاز نخست این طرح 20 میلیارد ریال هزینه شده که 50 درصد آن دولتی است و برای تکمیل فاز دوم آن به شش میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

 

 

وی، احداث یک واحد ساختمانی  CCHP(تجهیزات ژنراتورهای تولید برق) در مجاورت موتورخانه این ساختمان با زیر بنای 300 متر مربع را از ویژگیهای این طرح ذکر کرد و اظهار داشت: این طرح با تولید یک مگاوات برق تاثیر به سزایی در صرفه جویی و کاهش مصرف برق دارد.

 

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزرات علوم، تحقیقات و فناوری نیز با تمجید از اقدامات انجام شده در دانشگاه کاشان، از توسعه و روند رو به رشد دانشگاه کاشان ابراز رضایت کرد.

 

 

                     

 

دکتر علی‌اکبر متکان، سطح برنامه‌های انجام شده در دانشگاه‌ها را در دولت نهم و دهم بسیار فراتر از حد انتظار دانست و اظهار داشت: افزایش و گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی، توسعه فضاهای آموزشی درسی و تجهیزات آزمایشگاه‌ها و سایر نیازهای دیگر از جمله برنامه‌های پیش روی این وزارت است.

 

همزمان با مراسم افتتاح این طرح کلنگ احداث چهار طرح آموزشی هم به بهره‌برداری رسید.

 

مجموعه کارگاه‌های مرکزی دانشکده مهندسی، فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی دانشکده شیمی و مرکز رایانه دانشگاه کاشان از جمله این طرح‌هاست.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :