پیام ریاست دانشگاه کاشان به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۶:۳۳ کد : ۱۱۳۱ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۳۶

هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال حماسه و ایثار و فداکاری است، یادآور روزهایی که ملت ایران با تکیه بر سلاح ایمان و بصیرت و با لبیک به ندای ولی فقیه خود، یک تنه در برابر زورگویان دنیا ایستادند و به جهانیان اثبات کردند که پاسداری از انقلاب اسلامی را وظیفه شرعی و ملی خود می دانند و برای حفظ و پاسداری از این موهبت بزرگ الهی از گذشتن جان و مال خود نیز، هیچ ابایی ندارند.

جنگ هشت ساله تحمیلی به دور از تلخی‌ها و شیرینی‌های خود، حاوی این پیام مهم بود که امت معتقد به نظام مقدس اسلامی ایران با پشتوانه رکن الهی ولایت فقیه، اجازه دست یازیدن به هیچ قدرتی را نخواهند داد و هرزمان که گوشه ای از خاک پاک ایران اسلامی مورد هجوم دشمنان قرار گیرد، ملت ایران آماده اند تا با نمایش غرور ملی و اسلامی خود، دست هر متجاوزی را کوتاه کنند.

افکار عمومی دنیا شاهد بود که دنیای استکبار که با وجود اعمال ترورها و فتنه های گروهک ها و منافقان و تحریک دست نشانده ها نتوانسته بود این نظام نوپا را از پای درآورد این بار نیز با نقض صریحترین اصول و تعهدات بین المللی، حمله نظامی به ایران اسلامی را انتخاب کرد و حتی استفاده از پیشرفته ترین تسلیحات نظامی روز دنیا و بمب های شیمیایی و میکروبی نیز نتوانست خللی در اراده پولادین ملت ایران در دفاع از اعتقاد و ایمان و وطن خویش ایجاد کند...

و اما انقلاب اسلامی که به برکت خون هزاران شهید و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب در بهمن ماه 57 پا گرفت و در کوران هشت سال دفاع مقدس تثبیت شد ، امروز با اقتدار و صلابت کامل ، چشم مسلمانان و آزادیخواهان دنیا را به خود دوخته و برماست که با پاسداری و صیانت از این میراث گرانبها، تا رساندن پرچم این انقلاب مقدس به دست صاحب اصلی آن حجت زمان و امام عصر ارواحنا فداه از پای ننشینیم.

اینجانب به  نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسألت می کنم .

 

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد

رئیس دانشگاه کاشان

 

 

 

 

 


نظر شما :