حضور دانشگاه کاشان در نمایشگاه و فروشگاه گل عفاف

۳۰ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۰:۲۹ کد : ۱۱۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۱۵

                  

 

مشاور رئیس در امور بانوان دانشگاه کاشان از حضور فعال دانشگاه در نمایشگاه گل عفاف خبر داد.

 

مریم هاشمی افزود با توجه به اهمیت نقش دانشگاهها و مراکز علمی کشور در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، دانشگاه کاشان در اقدامی ابداعی با برپایی غرفه ایی دراین نمایشگاه آیین نامه ها و مقررات پوشش در دانشگاه‌های دیگر کشورها را در معرض دید بازدید کنندگان قرارداد.

 

                

 

وی گفت در غرفه دانشگاه کاشان ، ضوابط پوشش در دانشگاهها معتبر اروپایی، آمریکایی و حتی دانشگاه‌هایی از آسیا و آفریقا در قالب پوسترهایی شکیل به نمایش در آمده و برای همین با استقبال و توجه ویژه مراجعان روبه رو شده است.هاشمی با اشاره به بازدید مسئولان رده بالای شهرستان از جمله حضرت آیت ا... نمازی نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه کاشان ، حسینعلی حاجی معاون استاندارو فرماندار کاشان ادامه داد، پس از بازدیدی که  مریم ارشدی مدیر کل روابط عمومی مدیر کل روابط عمومی مرکز امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و سرکار خانم لاجوردی مدیر آموزش مر کز امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، از این غرفه داشتند پیشنهاد کردند این مجموعه با همکاری و حمایت سایت مرکز امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری مورد استفاده عموم قرار گیرد.

 

شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 27 شهریور تا 5 مهرماه در محل پیشین اداره آموزش و پرورش کاشان واقع در خیابان شهید رجایی دایر می باشد.

 

 

 

 


نظر شما :