تودیع و معارفه معاونان دانشجویی و مدیریت شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان

۱۵ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۴:۳۲ کد : ۱۱۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶۱

 

مراسم تودیع و معارفه معاونان دانشجویی و مدیریت شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان روز یکشنبه 7/6/89 در دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های دکتر روح‌الله جهانی‌‌پور معاون قبلی دانشجویی گفت: جدیت فعالیت در حوزة دانشجویی و رعایت حفظ بیت‌المال و ارتباط و تعامل با دانشجویان از خصوصیات بارز ایشان بود.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با توجه به حساس بودن حوزه دانشجویی، از معاون جدید این حوزه برقراری تعامل و ارتباط صمیمانه با دانشجویان را خواستار شد و افزود: ایجاد رابطه متقابل با دانشجویان و استفاده از پتانسیل و استعدادهای آنها در برنامه‌ها، ارتقاء و شادابی و نشاط و توسعه ورزش در بین دانشجویان از ضروریات است.

وی اظهار داشت: باید حوزة معاونت دانشجویی با معاونت فرهنگی این دانشگاه ارتباط بیشتری داشته باشد و با ارتباط بیشتر با خانواده‌ها مشکلات دانشجویان بررسی و نسبت به رفع نیازهای آنها اقدام شود.

دکتر ساداتی‌نژاد، برخورد قاطع با قانون‌شکنان و متخلفان و حفظ حرمت دانشجویان را از معاون جدید دانشجویی خواستار شد.

رئیس دانشگاه کاشان از مدیر جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه هم با تأکید به اینکه همه مدیون شهدا و ایثارگران هستیم افزود: باید با ارتباط هرچه بیشتر و صمیمانه‌تر با این فرزندان در راستای رفع مشکلات و نیازهای آنها گام برداشت.

دکتر ساداتی‌نژاد اظهار داشت: این فرزندان که دست پرورده مردان بزرگی هستند می‌توانند در کارهای فرهنگی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و منش فرهنگی در سطح دانشگاه نقش آفرین باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان هم با قدردانی از همکاری معاون دانشجویی در برگزاری طرح ضیافت اندیشه گفت: در بخش مدیریتی باید با الگوپذیری از حضرت امیرالمؤمنان (ع) با عمل صالح، هوای نفس را در مدیریت حفظ کرد.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان، شفقت و مهربانی، در برخورد و ارتباط صمیمانه با دانشجویان را مورد تأکید قرار داد

دکتر مهدی شبانی معاون جدید دانشجویی هم در این نشست با ارائه گزارش هفت ماهه فعالیت خود در حوزه مدیریت شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد بتواند با همدلی و تعامل و استفاده از تجارب گذشته و حفظ کرامت انسانی خدمات ارزنده‌‌ای را در حوزة دانشجویی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام شیخ‌زاده مدیر جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان هم با اشاره به اینکه فرزندان شهدا امانت هستند گفت: ما همه مدیون به این قشر هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فردای قیامت شهدا از ما راضی باشند.

در این آیین طی حکمی دکتر مهدی شبانی به عنوان معاون جدید دانشجویی و حجت‌الاسلام احمد شیخ‌زاده به عنوان مدیر شاهد و ایثارگر معرفی و از خدمات دکتر روح‌الله جهانی‌‌پور معاون قبلی دانشجویی و دکتر مهدی شبانی مدیریت قبلی شاهد و ایثاگر قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :