پیام ریاست محترم دانشگاه کاشان به مناسبت روز قدس

۰۹ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۱۱۸ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۵۴

روز قدس، روز حیات اسلام است... ( امام خمینی (ره))

 

قدس، قبله پیشین مسلمین و قلب کنونی جهان اسلام است و روز قدس روز تبلور شکوه و عظمت اسلام و روز خروش خشم امت استکبارستیز مسلمان بر علیه صهیونیست غاصب و امپریالیسم غارتگر است. روز قدس روز نمایش وحدت و غیرت ملتی است که در دفاع از ملت شجاع و مظلوم فلسطین، ساکت نخواهند نشست و با زبان روزه به خیابان‌ها خواهند آمد تا با فریاد رسای خود به همه جهانیان اعلام کنند که تا ابد به ندای معمار انقلاب، لبیک خواهند گفت و تا پای جان برای استیفای حقوق از دست رفته امت مسلمان فلسطین، از پای نخواهند نشست.

 

بی‌گمان، ندای آسمانی امام راحل مبنی بر حمایت دنیای اسلام از ملت فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همچون شلاقی بود که بر ذهنهای خفته ملت مسلمان فرود آمد و آنان را از خواب غفلت بیدار کرد و پرچم مبارزه و مقاومت در برابر ستمگران و زورگویان تاریخ برافراشت.

 

امید است ملت همیشه در صحنه ایران این بار نیز، همچون گذشته، با حضور پرشور و پرصلابت خویش در روز قدس و ابراز انزجار از رژیم اشغالگر قدس، ضمن پاسداشت پیام تاریخی حضرت امام با آرمان های بلند انقلاب و ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای، تجدید میثاق کنند.

 

ما دانشگاهیان دانشگاه کاشان نیز، همنوا با سایر اقشار ایران اسلامی، فریاد اسرائیل عدوالله و آمریکا عدوالله سر خواهیم داد و با حضور در راهپیمایی روز قدس و پیوستن به دریای بیکران امت اسلامی، مشت محکمی بر دهان زورگویان و فتنه گران داخلی و خارجی خواهیم زد.

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :